سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار جامعه
کد خبر: ۹۷۱۵۳
جمعه ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۳

فکرشهر: امام جمعه عسلویه با تاکید بر لزوم تحقق مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اجرای عدالت در همه امور گفت: فاصله بین طبقات محروم و برخوردار باید کاهش یابد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب، عدالت ورزی را اساس حکومت اسلامی دانست و اظهار داشت: یکی از اصول جمهوری اسلامی اقامه عدل است.

وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن فرموده پیامبران و کتب آسمانی آمده که مردم برای عدل و قسط قیام کنند تصریح کرد: رهبر انقلاب به دولتمردان فرمودند که در زمینه عدالت ما عقب هستیم و باید هر مصوبه‌ای یا لایحه‌ای تصویب می‌شود پیوست عدالت داشته باشد.

امام جمعه عسلویه با تاکید بر اینکه باید فاصله طبقات محروم و برخوردار کم شود بیان کرد: عملکرد بعضی دولت‌ها این فاصله طبقاتی را بیشتر کرده است. امکانات کشور باید عادلانه توزیع شود و اساس کار حکومت بر عدالت محوری باشد.

هاشمی نژاد به سخنان رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور صدای ملت ایران را به جهان رساند و گفت ایران سرزمین فرهنگ و تمدن است. ایران دارای فرهنگ عمیق و سرزمین استقامت و استقلال است.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور تاکید داشتند که ما اهل گفت‌وگو هستیم و گفت‌وگویی را قبول داریم که نتیجه‌اش رفع تحریم‌ها باشد. الان با موضع گیری دولت دشمن عقب نشینی کرده و وقتی می‌بینند رئیس جمهور ایران محکم ایستاده آنها عقب نشینی کرده‌اند.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: دشمن دیگر توان جنگ نظامی با ایران ندارد و قدرت نظامی ایران را می‌دانند. امروز ایران الهام بخش و امیدوار کننده است. قدرت بر آمده از این انقلاب امنیت ساز است و امروز ایران یکی از امن ترین کشورها است.

وی ادامه داد: به پشتوانه خون شهدا و مقاومت ملت این بی نظیر این کشور دارای امنیت است. دشمن پیشرفت‌های نظامی ما را می‌داند. پیشرفت‌های نظامی حاصل هوش علمی و دانش جوانان ما در سپاه پاسداران است.

هاشمی‌نژاد بیان کرد: این پیشرفت‌ها از هزاران بمب کشنده‌تر است. دشمن چشم دیدن این پیشرفت‌ها را ندارد. خودکفایی باعث صرفه جویی در هزینه‌ها و شکستن تحریم‌ها شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر