سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۱۹۶
شنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۵

فکرشهر: معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی اربعین در بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام محمد قادری صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقه کتابخوانی مجازی با عنوان «با پای دل، همگام با زوار پیاده اربعین» با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی، دفتر نماینده ولی فقیه در استان، معاونت فرهنگی دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های مردمی در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر اضافه کرد: در این مسابقه سوالاتی از کتاب سفرنامه اربعین تألیف آیت‌الله صفایی بوشهری با عنوان «با کاروان تا ماه من» طراحی شده و در اختیار مخاطبین قرار گرفته است.

وی آخرین مهلت برای شرکت در این مسابقه را روز اربعین اعلام کرد و افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند فایل آن را دریافت کنند.

حجت‌الاسلام قادری اضافه کرد: این کتاب دربرگیرنده سه بخش است که بخش اول شامل ویژگی‌های زیارت اربعین، اجر و ثواب زیارت و تاریخ و آثار زیارت اربعین، بخش دوم شامل مقدمات سفر و بخش سوم شامل سفرنامه پیاده‌روی اربعین سال ۹۸ آیت‌الله صفایی بوشهری است که با قلمی ادبی به رشته تحریر درآورده است.

کتاب «با کاروان تا ماه من» در شمارگان سه هزار و ۵۰۰ نسخه، در قطع رقعی و در ۹۶ صفحه به زبان فارسی به همت انتشارات والانگار، ناشر چاپ آثار آیت‌الله صفایی بوشهری به چاپ رسیده و روانه بازار نشر شد

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر