جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۱۹۷
شنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۰

فکرشهر: سخنگوی شورای شهر گناوه از تلاش برای بهبود وضعیت بازار و ساحل گناوه خبر داد و گفت: شورای ششم گناوه در عرصه ارتباط بامردم از کم نظیرترین شوراهاست.

به گزارش فکرشهر، سجاد امیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شورای اسلامی ششم گناوه بنا بر خواست خود از روز اول با حضور در فضای مجازی و احترام به نظرات سازنده فعالان این عرصه سعی کرد یکی از کم نظیرترین شوراها را در عرصه ارتباط با مردم داشته باشد.

سخنگوی شورای شهر گناوه استفاده از نظرات مردم را بسیار مهم دانست و گفت: از نظرات تک تک شما عزیزان بهره می بریم.

امیری در ادامه متذکر شد: باز هم تاکید می‌کنم به فرزندان خود در شورا اعتماد کنید، مطمئن باشید فارغ از هر نوع نگاه و دسته گرایی بهترین را با شناخت و آینده نگری انتخاب خواهیم کرد.

عضو شورای شهر گناوه تاکید کرد: اعضای شورای شهر در کنار درگیری فکری برای انتخاب شهردار، بیشتر کم و کاستی‌های شهری را یادداشت برداری کرده‌اند و به زودی با همفکری با شهردار منتخب برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت شهری تنظیم خواهد شد.

وی با اظهار تأسف از پروژه‌های ویرانگر اجرا شده در سنوات گذشته تصریح کرد: متأسفانه در ادوار گذشته پروژه‌های ویرانگری در شهر اجرا شده‌اند، برطرف کردن اثرات آن کار بسیار زمان‌بر و هزینه داری است.

سخنگوی شورای شهر گناوه در پایان گفت: فعالین اجتماعی را دعوت می‌کنم، نظرات خود را حول محور موضوعات مبتلا به شهر در بحث بازار روز و سایت تجاری و وضعیت نامناسب آن و ساحل زیبای گناوه برده و ایده‌ها و راهکارهای بهتر شدن وضعیت موجود را در دستور کار خود قرار دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر