پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۲۰۰
شنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۰

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ شنبه 3 مهر ماه، 207 نفر است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی، دکتر سعید کشمیری اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 70 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای 29 مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون 36 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، 12 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متاسفانه امروز 2 مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا 2 خانم با 82 و 58 سال سن با سابقه بیماری چربی خون، فشارخون و دیابت در استان بوشهر به ثبت رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته 27 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد 19 نفر از آنها مثبت قطعی بوده‎اند.

وی افزود: تا کنون 1948  نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون 85477  نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۱۰۸۴۳ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و در همین بازه زمانی متاسفانه ۲۸۰ نفر نیز به دلیل این بیماری جان باختند.

به گزارش فکرشهر، از دیروز تا امروز ۳ مهرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۸۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که یک هزار و ۵۶۷ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۵۱۹ هزار و ۷۲۸ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۸۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۹ هزار و ۷۲ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۴ میلیون ۹۲۰ هزار و ۹۷۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۶ هزار و ۴۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۱ میلیون و ۶۵۳ هزار و ۷۹۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۲۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۶۵ شهر در وضعیت زرد و ۳۰ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر