جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۲۲۹
شنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹

فکرشهر: رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی بوشهر گفت: ۱۰ ویژه ‎برنامه این حوزه با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس دردست اجرا است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، امید پارسایی فر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: امسال هفته دفاع مقدس در تقارن با اربعین حسینی تحت تأثیر بیماری کرونا و با محدودیت‌هایی همراه است که به این خاطر سعی شده از ظرفیت فضای مجازی استفاده شود.

وی بیان کرد: در بزرگداشت هفته دفاع مقدس در بوشهر وبینارهایی با عنوان "مطالعه گستره مقاومت در تاریخ تئاتر استان بوشهر"، "داستان‌های پایداری جنوب و افق‌های پیش رو"، "شورآفرینی و مقاصد و مؤلفه‌های آن در شعر دفاع مقدس"، "معرفی و بررسی اجمالی فیلم‌های دفاع مقدس تولیدشده در استان بوشهر" برنامه‌هایی شاخصی است که به اجرا در می‎‌آیند.

پارسایی فر ادامه داد: برای گرامیداشت این هفته انجمن داستان نیز به مرور ادبیات داستانی دفاع مقدس با حضور نویسندگان دفاع مقدس می‌پردازد.

وی عنوان کرد: اختتامیه جشنواره عفاف و حجاب، اختتامیه سوگواره هنر عاشورایی، اجرای نمایش «انتظار»، شعر خوانی و خاطره گویی شاعران ازجمله برنامه‌های در نظر گرفته‌ شده برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان بوشهر است.

رئیس حوزه هنری بوشهر در ادامه یادآور شد: اصل تمرکززدایی، توجه به زیست‌بوم و ظرفیت فضای مجازی سه نکته مهمی بوده است که در این ویژه‌برنامه‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

وی همچنین از رونمایی مجموعه شعر منتخب شاعران دفاع مقدس استان اثر  "حسین دارند" در روزهای آینده خبرداد.

پارسایی فر اظهار داشت: داوطلبان برای دیدن وبینارها نیز می‌‏توانند از طریق  https://skyroom.online/ch/pgnl/artbushehr و ورود به گزینه «مهمان» مجموعه وبینارهای حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر را به نظاره بنشیند.

وی افزود: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، نمایشگاه ۴۰ اثر نقاشی به صورت مجازی برپا می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر