جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار جدید بوشهر گفت: پس از بهبود شرایط کرونایی و تثبیت وضعیت در استان بوشهر با همدلی و بهره گیری از همه ظرفیت ها به حوزه های اصلی نظیر فرهنگ، تربیت و تعلیم و توسعه امور زیربنایی برای توسعه و پیشرفت استان اقدام خواهد شد...
کد خبر: ۹۷۲۹۶
يکشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۳

فکرشهر: استاندار جدید بوشهر گفت: پس از بهبود شرایط کرونایی و تثبیت وضعیت در استان بوشهر با همدلی و بهره گیری از همه ظرفیت ها به حوزه های اصلی نظیر فرهنگ، تربیت و تعلیم و توسعه امور زیربنایی برای توسعه و پیشرفت استان اقدام خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد محمدی زاده روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید بوشهر با حضور وزیر کشور افزود:  همچنین سعی بر حرکت رو به جلو برای حوزه‌‏های تولیدی، صنعتی و کشاوزی در دستور کار است تا استان رونق اقتصادی خود را بازیابد.

وی  با قدردانی از حسن اعتماد دولت و حمایت های استانی برای واگذاری سکان هدایت مدیریت ارشد استان  به وی بیان کرد: رایزنی برای سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر انجام شده است  که سعی می‏‌شود با برنامه ‎ریزی مناسب نهایت استفاده از ظرفیت حضور هیات دولت در استان صورت گیرد.

محمدی زاده گفت: در استان بوشهر ظرفیت‏‌های بسیار بالایی وجود دارد که باید از همه این ظرفیت‌‏ها برای ایجاد یک جهش در تمام بعدهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استفاده کرد.

استاندار بوشهر اظهارداشت: مسیر خدمتی نسل اول انقلاب رو به پایان است و باید سعی کرد برای تداوم مسیر انقلاب از پتانسیل و دانش  جوان در راستای تحقق سیاست جوان‌گرایی دولت استفاده کرد.

وی بیان کرد: در این راستا جوانان شاغل در سازمان‎ ها و دستگاههای اجرایی شناسایی و به آنها مسئولیت داده می‏‌شود و سپس  کار در استان را بر محور وحدت و همدلی به پیش خواهیم برد.

استاندار جدید بوشهر بااشاره به اینکه امروز ایران اسلامی درگیر یک جنگ اقتصادی است گفت: باید اعتراف کرد پس از انقلاب اسلامی ظرف ۴۲ سال گذشته خدمات بزرگی در کشور انجام شده است.

محمدی زاده اظهارداشت: چنانچه شرایط امروز با ۲۰ سال پیش نیز مقایسه شود مشخص خواهد شد که کارهای بزرگی در سطح کشور و بویژه استان بوشهر انجام شده است.

وی ادامه داد: با این حال باید جامعه دانشگاهی این آسیب شناسی را داشته باشد که چرا با تمام خدمات و دستاوردهای صورت گرفته هنوز در بین عمده افراد نارضایتی نسبت به این خدمات ارزنده وجود دارد.

محمدی زاده گفت: یکی از عواملی که باعث این وضعیت شده این است که به عدالت درست عمل و فکر نکردیم چرا که تحقق عدالت رضایت اجتماعی را حاصل می‌‏کند.

وی افزود: شرایط ایران اسلامی در جنگ اقتصادی امروز به مراتب از هشت سال جنگ تحمیلی بهتر است چرا که در آن دوران بر خلاف امروز بسیاری از کشورهای همسایه بر علیه ایران بودند.

در این آیین که با حضور وزیر کشور برگزار شد با تجلیل از عبدالکریم گراوند، احمد محمدی زاده به عنوان استاندار جدید بوشهر معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر