پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۳۸۲
سه‌شنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹

فکرشهر: مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: حضور این تیم در لیگ دسته یک فوتبال کشور قطعی شده و تمرین‏‌های آن تا ۴۸ ساعت آینده آغاز می‌شود.

به گزارش فکرشهر، سعید مسیگر روز سه ‎شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این ارتباط با ارسال نامه‌‏ای به فدراسیون فوتبال آمادگی تیم برای حضور در لیگ یک اعلام شده که پس از انجام قرعه کشی حریفان این تیم در لیگ مشخص می‌‏شود.

وی بیان کرد: با این روند امروز و فردا همزمان با آغاز تمرین‌‏های تیم، کادر فنی شاهین بوشهر نیز انتخاب می‏‌شود.

مسیگر ادامه داد: در این ارتباط از تلاش‌‎های شورای اسلامی و سرپرست شهرداری بوشهر و حمایت‌های پیشکسوتان و هواداران برای فراهم‌‏سازی حضور تیم در لیگ یک قدردانی می‌‏شود.

وی یادآور شد: براساس اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، لیگ دسته یک فوتبال ۱۹ مهر ماه جاری ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.

تیم فوتبال شاهین بوشهر درفصل ۱۳۹۹-۱۳۹۸ لیگ برتر فوتبال با مجوزی که وزارت کشور به شهرداری این شهر داد، در حمایت شهرداری بوشهر قرار گرفت و با عنوان شاهین شهرداری بوشهر در این رقابت‌ها حضور یافت.

این مجوز یکساله بود و وزارت کشور هم در نامه خود تاکید کرده بود باید حداکثر تا پایان فصل زمینه واگذاری تیم به بخش خصوصی فراهم شود.

در پایان فصل شاهین به لیگ دسته یک فوتبال سقوط کرد و خبری از واگذاری هم نشد.

پس از آن مسئولان استان بوشهر دوباره دست به کار شدند و توانستند مجوز تیم‌داری شهرداری بوشهر را در لیگ دسته یک از وزارت کشور بگیرند که این مجوز هم یکساله بود و حالا به پایان رسیده‌است.

شاهین شهرداری بوشهر در فصل گذشته با کسب ۵۳ امتیاز به کار خود پایان داد و تا هفته‌‏های پایانی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر فوتبال کشور بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر