چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۴۰۸
سه‌شنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۰

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: اصلاح و تقویت ساختار سازمانی شهرداری این بندر برای بهبود و کارآیی بیشتر ضروری است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، جعفر پورکبگانی روز سه‌شنبه در نشست علنی شورای شهر بوشهر افزود: تلاش شبانه روزی کارکنان شهرداری در نگهداشت شهر جای تقدیر دارد، اما این نیروی انسانی باید تقویت و ساماندهی شود.

وی بیان کرد: نخستین مورد افرادی که حضور فیزیکی ندارند اما حقوق می‌گیرند و دومین مورد نیز افرادی که حضور فیزیکی دارند اما در آستانه بازنشستگی هستند.

پورکبگانی ادامه داد: سومین مورد اینکه بخشی از بدنه شهرداری فربه و بخشی ضعیف شده و مورد چهارم نیز جذب افرادی به سفارش اعضای شورا و بستگان برخی از کارکنان شهرداری هستند که نجابت ما اجازه نمی‌داد اسامی آنها عنوان شود.

وی افزود: باید در حوزه منابع انسانی چشم اندازی مناسب با هدف افزایش بهره‌وری از توان نیروی انسانی موجود در شهرداری و  پیشبرد برنامه‌ها تعریف شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر گفت: در زمینه نشر فرهنگ کتاب و کتابخوانی خوب کار نشده و باید برنامه‌ریزی جدی در این زمینه صورت گیرد.

خدیجه گرشاسبی افزود: در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی همه دستگاه‌های مسئول وظیفه دارند تلاش جدی و موثر داشته باشند.

وی ادامه داد: هر ساله سازمان تبلیغات اسلامی کتاب‌های زیادی به مساجد اهدا می‌کند که استفاده بهینه از آنها نمی‌شود و باید از این ظرفیت بسیار خوب برای ترویج فرهنگ کتابخوانی بهره لازم برده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر