شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۴۴۳
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲

فکرشهر: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از تخلیه و بارگیری یک‌میلیون و ۹۳۶ هزار ۲۲۸ تن کالای نفتی و غیرنفتی در بندر بوشهر در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش فکرشهر، سیاوش ارجمندزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: میزان کالای تخلیه و بارگیری شده غیرنفتی در ۶ ماه نخست امسال یک‌میلیون و ۲۸۱ هزار و ۵۰۰ تن بوده است.

وی از افزایش ۱۰ درصدی میزان تخلیه و بارگیری در بندر بوشهر در ۶ ماه نخست امسال خبر داد و گفت: در ۶ ماه نخست امسال ۶۵۴ هزار ۷۲۸ تن کالای نفتی تخلیه و بارگیری شده است.

ارجمندزاده ادامه داد: در بازه زمانی نیمه نخست امسال، شمار شناورهای ورودی به بندر بوشهر هزار و ۲۰۸ فروند بوده که از این میزان ۲۶۳ فروند مربوط به شناورهای بالای هزار تن و ۹۴۵ فروند مربوط به شناورهای زیر هزار تن است.

وی تعداد شناورهای خروجی از بندرهای استان بوشهر را در ۶ ماه ابتدای امسال، هزار و ۱۰۱ فروند عنوان کرد و افزود: از این میزان ۲۱۵ فروند به شناورهای بالای هزار تن و ۸۸۶ فروند به شناورهای زیر هزار تن مربوط است.

ارجمندزاده تصریح کرد: در ۶ ماه نخست امسال، ۳۹ هزار ۱۱۵ مسافر در بندرهای استان بوشهر جابه‌جا شد که ۱۹ هزار و ۴۰۹ نفر به مسافران ورودی و ۱۹ هزار و ۷۰۶ نفر مسافران خروجی مربوط است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر