پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۴۶۶
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتی گفت: بانوی مصدوم از بیمارستان زینبیه(س) شهر خورموج مرکز این شهرستان با بالگرد اورژانس هوایی به بوشهر انتقال یافت.

به گزارش فکرشهر، پرویز احمدی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بانویی ۲۹ ساله که براثر تصادف از ناحیه کمر و گردن دچار شکستکی شدید شده بود،برای ادامه درمان با بالگرد اورژانس هوایی از بیمارستان زینبیه خورموج به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر  انتقال  یافت.

وی ادامه داد: با تشخیص پزشک مبنی بر امکان خطر آسیب نخاعی امکان انتقال این بیمار با اورژنس زمینی به دلیل شکستگی و جابه جایی مهره‌های گردن و کمر ناشی از سانحه تصادف رانندگی وجود نداشت و به همین دلیل انتقال وی با بالگرد اورژانس انجام شد.

احمدی اضافه کرد: بیمارستان زینبیه خورموج پزشک و متخصص جراح مغز و اعصاب ندارد و امکان درمان این بیمار در دشتی وجود نداشت و این انتقال هوایی بهترین راه برای درمان و جلوگیری از آسیب نخاعی و فلج شدن این بیمار بود.

وی از همکاری بسیار خوب اورژانس هوایی استان بوشهر برای اعزام بالگرد و همکاری پزشکان و کادر درمان بیمارستان زینبیه خورموج برای نجات جان و انتقال مطمئن و مناسب این بیمار برای ادامه درمان به مرکز  این استان  قدردانی کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر