پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۵۲۱
پنجشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۶

فکرشهر: نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبه اشتغال ۵۰ درصدی نیروهای بومی استان بوشهر در پارس جنوبی باید توسط وزارت نفت اجرایی شود.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه به نقل از حجت‌الاسلام موسی احمدی افزود: شهرستان‌های جنوب استان بوشهر ( عسلویه، جم، کنگان و دیر) بخش زیادی از گاز کشور را تامین می‌کنند و درآمد زیادی هم دارند، اما وضعیت اقتصادی مردم این منطقه به هیچ وجه زیبنده نیست.

وی افرود: اکنون روزانه ۷۰۰ میلیون متر مکعب گاز در پارس جنوبی به شبکه سراسری ارسال می‌شود و سالانه بیش از ۲۰۰ میلیارد متر مکعب گاز در این منطقه تولید می‌شود که باید رسیدگی بهتری به معیشت  مردم صورت گیرد.

نماینده شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وضعیت اشتغال جوانان جنوب استان بوشهر زیبنده مردم نیست و وزارت نفت باید به محیط پیرامونی بیش از گذشته توجه کرده و اشتغال ۵۰ درصدی نیروهای بومی در پارس جنوبی باید اجرایی شود.

احمدی اضاف کرد:  وزیر جدید نفت، قول داده نسبت به محیط پیرامونی پارس جنوبی توجه بیشتری شود و انتظار داریم این مهم با شتاب بیشتری پیگیری شود.

وی بیان کرد: صنایع بزرگ و مهم در جنوب استان مستقر هستند و اگر به وظایف اجتماعی خود عمل کنند، هیچ فرد بیکاری نخواهیم داشت و وضعیت معیشتی مردم نیز بهتر می‌شد.

احمدی  اضافه کرد: در بحث توسعه زیرساخت‌ها بویژه در حوزه آموزشی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی نیز باید وزارت نفت، ورود موثرتری در این منطقه داشته باشد و نباید کم‌کاری صورت گیرد.

نماینده مردم شهرستان های جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی بیشترین مراجعه به دفتر نمایندگان مجلس استان بوشهر ، بحث اشتغال است که  انتظار می‌رود دولت سیزدهم این معضل را برطرف کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر