جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۵۳۲
پنجشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۰

فکرشهر:  دکتر محمدحسن طریقت منفرد، وزیر بهداشت دولت دهم که چندی پیش بر اثر سقوط از ارتفاع دچار حادثه و در بیمارستان خاتم‌الانبیاء تهران بستری شده بود، امروز هشتم مهر ماه ۱۴۰۰ درگذشت.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، محمد حسن طریقت منفرد ، چشم پزشک بود که در ماه‌های پایانی فعالیت دولت دهم بر مسند وزارت بهداشت تکیه زد. وی از دی ماه سال ۱۳۹۱ تا روزهای پایانی دولت دهم در این سمت فعالیت می‌کرد.

گفتنی است که، طریقت منفرد چندی پیش بر اثر سقوط در چاله آسانسور یک ساختمان نیمه کاره که قرار است مرکز طب سنتی شود، دچار حادثه شد و مدتی در بیمارستان خاتم بستری بود و امروز دارفانی را وداع گفت.

به گزارش ایسنا، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور پیامی درگذشت دکتر محمدحسن طریقت منفرد را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: درگذشت دوست و برادر فرهیخته جناب آقای دکتر محمدحسن طریقت منفرد موجب تاسف و تالم فراوان گردید.

وی از چهره های علمی برجسته حوزه چشم پزشکی کشور بود که طی سالهای متمادی در عرصه‌های مدیریت حوزه سلامت و خدمت به مردم، دستاوردهای بسیار ارزشمندی داشت.

اینجانب ضمن تسلیت به جامعه سلامت، خانواده معزز و سایر وابستگان آن مرحوم، از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و جامعه چشم پزشکی کشور صبر و شکیبایی مسالت دارم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر