شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۵۶۰
جمعه ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۲

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: همانگونه که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس از سرزمین، مردم و انقلاب اسلامی دفاع کردند، مدافعان سلامت جهادگران خط مقدم مبارزه با کرونا و ناجی جان مردم در مقطع جدید تاریخ هستند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد محمدی‌زاده روز جمعه در بازدید سرزده از بیمارستان‌های شهدای خلیج‌فارس و هسته‌ای بوشهر اضافه کرد: مدافعان سلامت در عرصه مقابله با بیماری کووید ۱۹، عامل ارتقا سطح سلامت مردم در دوره اپیدمی کرونا هستند.

وی با بیان اینکه همه مردم قدردان خدمات و فعالیت شبانه‌روزی پزشکان، پرستاران و سایر مدافعان سلامت هستند افزود: در بررسی وضعیت حال بیماران بستری در بخش کرونایی مراکز درمانی یاد شده، همه اقدامات برای درمان بیماران ارائه می‌شود.

محمدی زاده اظهار کرد: در زمان حاضر بیماران بستری در بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر به‌شدت کاهش یافته است طوریکه در ۲ بیمارستان شهدای خلیج‌فارس و هسته‌ای بوشهر تنها ۴۶ بیمار بستری هستند و دارو و امکانات درمانی به قدر کافی در بیمارستان‌های این استان برای درمان بیماران بستری در بخش‌های کرونایی وجود دارد.

وی روند واکسیناسیون کرونا در استان بوشهر را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با توجه به تامین امکانات لازم کار واکسیناسیون در این استان با سرعت در حال انجام است و مردم نیز برای دریافت واکسن باید به این مراکز مراجعه و نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه انواع واکسن کرونا به قدر کافی در استان بوشهر وجود دارد تأکید کرد: برخی برای دریافت واکسن کوتاهی می‌کنند که انتظار می‌رود برای ایمن سازی جامعه با مراکز واکسیناسیون همکاری لازم از سوی مردم انجام شود.

محمدی‌زاده گفت: واکسیناسیون عاقلانه ترین راه مقابله با کرونا است و درگیری افراد با ویروس را کاهش و سبب ایمن شدن جامعه می‌شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد برخی افراد هنوز برای تزریق واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکرده‌اند که از آنان درخواست می‌شود نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند تا  هر چه زودتر فعالیت در جامعه به حالت عادی برگردد و شاهد تلاش، رونق، کار و فعالیت در همه بخش‌های جامعه باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر