جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۵۷۷
شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳

فکرشهر: مسوول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر از کشته شدن یک نفر در حادثه واژگونی خودروی پراید در محور کنگان به دیّر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حسین ناظمیان‌پور در گفتگو با خبرنگاران گفت: ساعت ۱۵ و ۲۵ دقیقه با اعلام به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی شهرستان دیر مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو پراید حد فاصل پلیس راه کنگان و دوراهه دیّر بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس ۱۱۵ دوراهک به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: تیم اورژانس به محض رسیدن به محل حادثه با بررسی وضعیت حیاتی مصدوم به ارائه خدمات اولیه درمانی و فوریت‌های پزشکی پرداخت.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر گفت: راننده خانمی ۲۳ ساله اهل بردستان که تنها سرنشین این خودرو بود از ناحیه سر، قفسه سینه و اندام‌های داخلی دچار صدمه شده که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط ناوگان اورژانس ۱۱۵ دوراهک به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان انتقال داده شد.

ناظمیان‌پور افزود: با توجه به شدت صدمات وارده و وضعیت مصدوم عملیات احیا در آمبولانس انجام و مصدوم تحویل اورژانس بیمارستان کنگان شد که علی رغم ادامه عملیات احیا و تلاش کادر پزشکی و پرستاری متأسفانه این عملیات موفقیت آمیز نبوده و مرگ مصدوم اعلام شد.

وی یادآور شد: شهرستان دیّر دارای ۵ پایگاه فوریت‌های پزشکی دیّر، درود احمد، بردخون، آبدان و دوراهک می‌باشد که آماده ارائه خدمات اورژانسی در سریع‌ترین زمان و در همه جا به صورت رایگان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر