چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۵۸۳
شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱

فکرشهر: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گناوه گفت: باتوجه به عملیات راهداری و اجرای طرح پل باکسی در محور جاده ساحلی گناوه به بوشهر حدفاصل روستای جزیره شمالی، تردد کامیون‌های سنگین از روز شنبه دهم مهرماه تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش فکرشهر، سیدابوالحسن علوی روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: اجرای این طرح باتوجه به سرازیرشدن روان آب و  سیلاب از استان‌های بالادستی در فصل زمستان که موجب انسداد این محور می‌شود، در راستای اقدام‌های  پیشگیرانه زمستانی در محدوده روستای جزیره مشرف به جاده ساحلی آغاز شده است.

وی اظهارداشت: محدوده یادشده به عنوان محوطه کارگاهی محسوب می‌شود و رانندگان انواع کامیون‌ها تا زمان پایان نیافتن عملیات راهداری در این محور از محورهای جایگزین گناوه - آبپخش - بوشهر و بالعکس استفاده کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گناوه گفت: جاده ساحلی گناوه به بوشهر از راه‌های پرتردد استان بوشهر همه ساله در محدوده روستای جزیره با  آبگرفتگی ناشی از بارندگی و طغیان رودخانه های فصلی بالادستی  مواجه می‌شود که با اجرای طرح پل باکسی امیدواریم در فصل بارندگی امسال خللی در تردد خودروها بوجود نیاید.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر