جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نماینده مردم جنوب استان بوشهر:
کد خبر: ۹۷۵۹۵
شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

فکرشهر: نماینده مردم جنوب استان بوشهر با تاکید بر اینکه واکسیناسیون تنها راه شکست همه گیری کرونا است، گفت: نباید به جریانات شکل‌گرفته برای بدبین کردن جامعه به انجام واکسیناسیون کرونا اهمیت داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی در آئین تجلیل از کارشناسان بهداشت محیط در دیر بیان کرد: فعالیت‌های کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای در این روز‌های کرونایی بزرگ و مصداق جهاد است.
 
وی افزود: حضور ایثارگرانه و فداکارانه کادر بهداشت و درمان در سنگر دفاع از سلامت و جان مردم کاری ستودنی و بزرگ است و بهترین تقدیر از مدافعان سلامت، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی مردم است.
 
نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سلامتی نعمتی است که تا زمان شیوع یک بیماری در جامعه اهمیت آن ناشناخته است، عنوان کرد: شیوع ویروس کرونا و ابتلای مردم به بیماری کووید ۱۹ اهمیت نگاه به حوزه سلامت را دو چندان کرد و یک‌بار دیگر به جامعه در مورد رعایت مسائل بهداشت محیط و عمومی هشدار داد.
 
وی با تاکید انجام واکسیناسیون همگانی به عنوان تنها راه شکست همه گیری کرونا، بیان کرد: واکسیناسیون کرونا نیاز جامعه امروز ما است و نباید به جریانات شکل‌گرفته برای بدبین کردن جامعه به انجام واکسیناسیون اهمیت داد.
 
حجت‌الاسلام موسی احمدی گفت: امروز تکلیف است که به آنچه ستاد ملی کرونا می‌گوید عمل شود تا به زودی جامعه از شر این ویروس منحوس رهایی پیدا کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر