پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۶۱۹
شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۲

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان گفت: 215 هزارمترمربع اراضی ملی به ارزش 150 میلیارد ریال با تلاش ماموران انتظامی شهرستان دشتی از دست یک نفر زمین خوار بازپس گرفته شد. 
 
به گزارش فکرشهر به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر سوسنی اظهار داشت: به دنبال  شکایت اداره راه و مسکن شهرسازی شهرستان دشتی، مبنی بر اینکه فردی اقدام به زمین خواری  و تصرف اراضی ملی و ساخت ساز  دو واحد مسکونی و تصرف زمینی به مساحت 215 هزار متر مربع به صورت غیرمجاز در سطح بخش کاکی کرده است که این موضوع در به صورت ویژه دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در اجرای دستور مقام قضائی به منظور صیانت از اراضی ملی و کشاورزی و برخورد قانونی با فرد سودجو و زمین خوار که بدون مجوزهای قانونی اقدام به قطعه بندی تغییر کاربری و ساخت و ساز در اراضی کشاورزی کرده  بود، با حضور ماموران انتظامی بخش کاکی و یگان امداد شهرستان و نماینده دستگاه قضائی، فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان و رئیس اداره راه و مسکن وشهرسازی و امور اراضی در محلی واقع در شرق شهر کاکی حاضر و نسبت به تخریب آن اقدام شد.

سردار سوسنی با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه گفت: طبق نظریه کارشناسان مربوطه  ارزش مالی  زمين های آزاد شده  150 میلیارد ریال برآورد شده است.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر