چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۶۲۵
شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۲

فکرشهر: " کتاب شهر من خورموج" دل نوشته های کودکان و نوجوانان شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی است که توسط "شکیبا زارعی" گردآوری، چاپ و منتشر شده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، این کتاب در قطع رقعی، در ۷۲ صفحه توسط انتشارات نگاه آشنا چاپ و با حمایت شهرداری و شورای اسلامی خورموج وارد بازار کتاب شده است.

سمیه غریبی طراح جلد، حمید زارعی ویراستار، سیده سولماز موسوی عکاس و ناهید جمشید نیا به عنوان هماهنگ کننده در این اثر شکیبا زارعی را یاری کرده اند.

این کتاب شامل ۱۸ موضوع در زمینه های مختلف شهر خورموج از ۱۷ نویسنده است و پیش از مقدمه شعری از عباس دلجو در مورد خورموج به چشم می خورد.

مولف این کتاب اظهار داشت: به مناسبت روز خورموج وقتی نامه ای به شهردار درباره زیبایی شهر خورموج نوشتم؛ پدرم توصیه کرد با هدف معرفی اماکن مختلف خورموج مطالبی بنویسم که تصمیم گرفتم از ظرفیت همه بچه‌های شهر استفاده کنم تا در قالب کتابی به چاپ برسد.

شکیبا زارعی با قدردانی از شهردارو شورای اسلامی شهر خورموج اضافه کرد: سپس موضوع را با آقای شیخیانی شهردار خورموج مطرح کردم که بخوبی از این طرح استقبال کردند.

وی اضافه کرد: در ادامه  فراخوانی را منتشر کردیم و مطالب متعدد و مختلفی از کودکان و نوجوانان شهر به دستمان رسید که آثار منتخب قرار شد در یک مجموعه به چاپ برسد.

زارعی یادآورشد: بهار قربانی مقدم، سعیده بردستانی، پرهام زارعی، محمد علی وفایی، حنانه حسین پور، امین رضا نعمتی، مهدیه منفردمنش، آرتمیس و پارمیس غریبی، آمنه طیبیان مجرد، مریم فقیه، امیرعباس و امیر علی دشتی، فاطمه سرادار، وحید رضا شایان و سمانه معظمی زاده نویسندگان مقالات این کتاب هستند.

این کتاب قرار است در روز ملی کودک در خورموج رونمایی شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر