جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۶۶۲
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱

فکرشهر: رئیس هیات بسکتبال استان بوشهر گفت: تیم این استان به دلیل مشکل مالی در آستانه انصراف از لیگ دسته یک بسکتبال کشور قرار گرفته است.

به گزارش فکرشهر، رضا رضازاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از پیگیری و رایزنی‌های مکرر با مسئولان مربوطه با موضوع حمایت از تیم بسکتبال برای حضور در لیگ دسته یک تاکنون پاسخی از سوی آنها دریافت نشده است.

وی بیان کرد: اکنون با توجه به وضعیت اقتصادی و تورم و سطح توقع بحق بازیکنان برای عقد قرار داد و هزینه‌های جاری تیم، این امکان برای شرکت در لیگ دسته اول وجود ندارد.

رضازاده اظهار داشت: هیات بسکتبال استان بوشهر نیز  ا توجه مشکلات مالی عدیده قادر به پرداخت کامل هزینه‌های تیم و حمایت از آنها برای حضور پر قدرت در لیگ دست اول نیست که این موضوع تیم را در آستانه انصراف از مسابقات قرار داده است.

وی افزود: با توجه به وجود جوانان مستعد در رشته بسکتبال در استان بوشهر انتظار است این تیم به صورت ویژه حمایت و زمینه برای شکوفایی هر چه بیشتر استعدادها فراهم شود.

رضازاده اظهار داشت: نماینده استان بوشهر در لیگ دسته یک بسکتبال سال گذشته درخشش قابل توجهی داشت و حتی در آستانه لیگ برتری شدن نیز قرار گرفت اما تجربه کم بازیکنان و مشکل مالی مانع از کسب این موفقیت شد.

وی عنوان کرد: انتظار است شرایطی فراهم شود تا نماینده استان بوشهر امسال با قدرت در لیگ دسته یک بستکتبال کشور شرکت کند.

رضازاده یادآور شد: بسکتبال استان بوشهر اکنون قریب به ۱۶ سال است که به صورت متناوب در لیگ‌های کشوری فعالیت دارد و از سال ۹۵ تاکنون در لیگ به صورت مستمر لیگ یک شرکت داشته که در بازی آخر صعود به لیگ برتر بازماند.

وی افزود: بیش از 90 درصد بازیکنان تیم بسکتبال استان بوشهر بومی و جوانانی آینده دار هستند که انتظار می‌رود نگاه ویژه‌تری به آنها صورت گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر