پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۹۷۶۸۲
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۶

فکرشهر: مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، با اعلام اینکه خود او نیز به کرونا مبتلا شده است، از آخرین وضعیت عزت‌الله مهرآوران در بیمارستان پس از رفتن به خواب مصنوعی و در پی ابتلاء به کرونا خبر داد. در ادامه همچنین هژیر مهرآوران، پسر این هنرمند بر شرایط ناپایدار پدرش در دو روز اخیر تاکید کرد.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، نیکنام حسینی‌پور از مثبت شدن تست کرونای خودش خبر داد و عنوان کرد: خدا را شکر حالم خوب است و در خانه مراحل درمان را طی می‌کنم.

او در پاسخ به این پرسش که در زمان بستری شدن هر یک از هنرمندان پیشکسوت به بیمارستان رفته است یا نه؟ عنوان کرد: بله؛ وقتی هنرمندان بستری می‌شدند کم و بیش به بیمارستان‌ها سرمی‌زدم، رعایت می‌کردم ولی می‌رفتم تا روحیه‌شان بهتر شود؛ البته تاکنون به آقای مهرآوران سر نزده‌ام اما همکارانمام رفته‌اند.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، درباره آخرین خبری که درباره وضعیت جسمی عزت‌الله مهرآوران به دستش رسیده است، به شرایط او در روز گذشته اشاره کرد و گفت: امروز خبری از ایشان ندارم. دیروز بعد از ظهر همسرشان گفتند کمی وضعیت ریه‌هایشان بهتر شده و دکترها گفتند وضعیتش که بهتر شود شلنگی که برای سهولت در تنفس داخل نای شده بود را خارج می‌کنند. از حالت خواب مصنوعی خارج شده‌اند و غذا هم به ایشان می دهند که خداراشکر غذا را پس نزده‌اند. مقاومت بدنشان کمی بالا رفته است.

در پی صحبت‌های نیکنام حسینی‌پور درباره آخرین وضعیت عزت‌الله مهرآوران، پیگیری‌های اخیر خبرنگار ایسنا با خانواده این هنرمند حاکی از این است که مهرآوران همچنان در شرایط دشوار بیماری است.

هژیر مهرآوران، پسر عزت‌الله مهرآوران در گفت‌وگویی جدید با ایسنا درباره شرایط امروز این هنرمند اعلام کرد: وضعیت پدرم تغییری نکرده‌ است و ایشان همچنان در خواب مصنوعی و به دستگاه وصل هستند.

او افزود: پدر مقداری مشکل گوارشی و خونریزی معده داشتند. دکترها تمام تلاششان را می‌کنند که غذا را از طریق همان لوله‌ای که از بینی‌شان وارد معده کرده‌اند، به ایشان می‌دهند و در واقع آن غذا مایع است. دیروز مقداری معده‌شان غذا را پذیرفت اما امروز به خاطر خونریزی که داشتند دوباره پس زده است. تا زمانی که شرایطشان پایدار نشود، نمی‌توان گفت وضعیت امیدوارکننده است و خیالمان راحت نیست.

فرزند عزت‌الله مهرآوران در پایان درباره نیکنام حسینی‌پور ـ مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ـ که خود نیز به کرونا مبتلا شده است، گفت: با ایشان در تماس هستیم؛ خیلی لطف دارند و پیگری می‌کنند و جویای حال پدر هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر