جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: صبح امروز زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۷ ریشتر شهر چلگرد از توابع شهرستان کوهرنگ در چهارمحال و بختیاری را لرزاند، این زمین‌لرزه در بسیاری از نقاط استان نیز احساس شد...
کد خبر: ۹۷۶۹۵
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

فکرشهر: صبح امروز زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۷ ریشتر شهر چلگرد از توابع شهرستان کوهرنگ در چهارمحال و بختیاری را لرزاند، این زمین‌لرزه در بسیاری از نقاط استان نیز احساس شد.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، زمین لرزه‌ای به بزرگری ۵.۷ دهم ریشتر در شهر چلگرد در مرز استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری رخ داد، این زمین لرزه در شهرهای چلگرد، قلعه خواجه، ایذه و شهرکرد نیز احساس شد.

۷:۰۹ دقیقه صبح

خسارت به منازل مسکونی در کوهرنگ در پی وقوع زمین‌لرزه

مرتضی زمانپور از وقوع زمین لزره‌ای به بزرگی ۵.۷ ریشتری در شهرستان کوهرنگ از توابع چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: این زمین لرزه در تمامی نقاط شهرستان حس شده است.

فرماندار شهرستان کوهرنگ افزود: تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است، اما به منازل روستایی و شهری خسارت وارد شده که تیم‌های ارزیاب جهت بررسی وضعیت به منطقه اعزام شده‌اند.

وی بیان کرد: در حال حاضر تیم‌های امدادی هلال‌احمر در منطقه حضور دارند و تمامی دستگاه‌های امدادی و اجرایی در شهرستان کوهرنگ به حالت آماده‌باش درآمده‌اند، بیش‌ترین خسارات در مناطق مسکونی تاکنون در بخش بازفت گزارش شده است.

۷:۲۶ صبح

اعزام تیم‌های ارزیاب به مناطق زلزله‌زده در شهرستان کوهرنگ/ وقوع پس لرزه ۳.۶ ریشتری

خسرو کیانی اظهار کرد: دو تیم ارزیاب به‌صورت هوایی و زمینی به مناطق زلزله‌زده در شهرستان کوهرنگ برای بررسی آخرین وضعیت خسارات زلزله اعزام شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری افزود: تاکنون خسارت جانی از زلزله گزارش نشده است، لحظاتی قبل نیز پس لرزه‌ای به بزرگی ۳.۶ ریشتر در شهرستان کوهرنگ ثبت شد.

وی با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در حال آماده‌باش کامل هستند، گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای اسکان اضطراری زلزله‌زدگان انجام شده، اما تاکنون اعلام نیاز برای اسکان اعلام نشده است، مراکز درمانی در شهرستان کوهرنگ و بخش بازفت در آماده‌باش کامل قرار دارند.

۷:۵۰ صبح

اعزام بالگرد اورژانس به مناطق زلزله‌زده

محمد حیدری- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری از آماده‌باش تمامی نیروهای اورژانس در استان خبر داد و گفت: کارشناسان اورژانس از چهار پایگاه به مناطق زلزله‌زده اعزام در حال ارزیابی و ارائه خدمت به مصدومان هستند.

وی افزود: بالگرد اورژانس به منطقه زلزله‌زده اعزام شده است، اتوبوس آمبولانس نیز برای اعزام آماده شده، تاکنون هشت مصدوم به‌صورت سرپایی خدمات دریافت و ترخیص شده‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر