شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۹۷۷۳۳
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸

فکرشهر: شمار قربانیان کرونا در استان بوشهر با فوت دو بیمار جدید به هزار و ۹۶۴ نفر رسید.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صداوسیما، دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان امروز دوشنبه ۱۲ مهر ۱۷۱ نفر است.
 
دکتر سعید کشمیری افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۶  بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۷ مورد به کرونا قطعی است.
 
وی تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه را امروز ۲۴ نفر اعلام کرد که ۷ نفر از آن‌ها در وضعیت حاد کرونایی قرار دارند.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به فوت دو بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته گفت: آقایی ۶۴ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای دیابت و فشار خون و آقای دیگری ۵۵ ساله بدون سابقه بیماری زمینه‌ای امروز فوت کردند.

به گزارش فکرشهر بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، متاسفانه ۲۳۸ بیمار کووید-۱۹ در کشور طی شبانه روز گذشته جان خود را به دلیل ابتلا به این بیماری از دست دادند.

به گزارش انتخاب و بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز(۱۲ مهرماه ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۴ هزار و ۶۰۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  ۲۱۶۳ نفر از آنها بستری شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر