شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۷۳۴
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱

فکرشهر: نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: این استان با وجود برخورداری از نعمت‌ها و قابلیت‌های فراوان اما محروم مانده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه به نقل از عبدالکریم جمیری در نشست با انجمن آبزیان استان بوشهر و فعالان حوزه آبزی پروری افزود: محرومیت این استان با وجود این همه ظرفیت و قابلیت به علت مدیریت‌های ضعیف بوده است.

وی اضافه کرد: دولت به تنهایی نمی تواند همه کارها را انجام دهد و وظیفه دارد، از بخش خصوصی برای حل بسیاری از مشکلات استقبال و حمایت کند.

 نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استان برخوردار بوشهر تنها زمانی از محرومیت نجات پیدا می کند که مدیران از سرمایه گذاران استقبال کنند و تولید کننده امروز را مانند جهادگران دیروز دفاع مقدس بدانند.

جمیری یادآور شد: همچنانی که در دفاع مقدس از این خاک و مملکت دفاع کردیم امروز نیز در عرصه فعالیت‌های اقتصادی جهادگران عرصه اقتصادی باید برای خدمت به این جامعه، نظام، تولید ثروت و قدرت و رفع مسائل و مشکلات ورود کنیم.

وی تاکید کرد: هر مدیری که بگوید نمی‌شود و  نمی تواند وظایف خود را انجام دهد باید خداحافظی کند و برود.

جمیری اضافه کرد: استان بوشهر ۲ برابر مصرف خود تولید برق دارد به همین دلیل انتظار می‌رود از خاموشی ها سهمی نداشته باشد.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برای جبران سهم خاموشی استان تلاش شده این سهم از توان صنایع جبران شود که سهم این استان باید در این بخش به صفر برسد و اگر در سال آینده خاموشی باشد باید در آن استثناهایی از جمله در بیمارستان‌ها وجود داشته باشد.

وی اظهار کرد: همچنین جاهایی که با موجود زنده سر و کار دارند مانند پرورش دهندگان میگو که قطعی برق در آنها می‌تواند خطر آفرین باشد  مصرف برق آنها سهم قابل توجهی نیست و باید جزو استثناها باشند.

جمیری بیان کرد: صنایع برق بری که سهم بالایی از بار را بر شبکه توزیع تحمیل می‌کنند باید برق مورد نیاز خود را تولید کنند و حتی باید به شبکه توزیع نیز کمک کنند و نه باری بر دوش شبکه باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر