جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس اداره صنعت معدن وتجارت دشتستان با بیان اینکه سامانه 124 آماده دریافت گزارشات و شکایات همشهریان در زمینه تخلفات صنفی است گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون بیش از 1200 بازرسی از نانوایان شهرستان انجام شده که برای 38 واحد پرونده تخلف تشکیل شده است...
کد خبر: ۹۷۷۷۲
سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۵

فکرشهر: رییس اداره صنعت معدن وتجارت دشتستان با بیان اینکه سامانه 124 آماده دریافت گزارشات و شکایات همشهریان در زمینه تخلفات صنفی است گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون بیش از 1200 بازرسی از نانوایان شهرستان انجام شده که برای 38 واحد پرونده تخلف تشکیل شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی اداره صنعت معدن و تجارت دشتستان، در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی در خصوص عدم پخت نان و فروش آرد توسط تمام نانوایی ها در دشتستان، شهسوار قایدی در اینباره  اظهار داشت: کارگروه آرد و نان شهرستان متشکل از معاونت برنامه ریزی فرمانداری، نماینده اداره غله، نماینده اداره صمت و اتحادیه نانوایان در پایان هر ماه نسبت به سهمیه بندی هر واحد نانوایی بر اساس گزارش کارگروه اقدام می کند.

وی اضافه کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در سراسر شهرستان و در بخش های تابعه، بخشداران نسبت به بازرسی از واحدهای نانوایی و برخورد با تخلفاتی از قبیل کم فروشی، گرانفروشی، تعطیلی خودسرانه و عرضه خارج از شبکه اقدام می کنند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از 1200 بازرسی از واحدهای نانوایی در دشتستان انجام شده ابراز داشت: در این بازرسی ها برای 38 واحد متخلف نانوایی پروند ای به ارزش ریالی  ۱۱۸۱۲۸۶۰۰۰ تشکیل که جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رییس اداره صنعت معدن وتجارت دشتستان در پایان از همشهریان گرامی بخصوص فعالین اجتماعی درخواست کرد تا در صورت مشاهده هر گونه تخلفی مراتب را با ذکر مصادیق از طریق تلفن گویای۱۲۴ و یا به صورت حضوری به واحد بازرسی و نظارت اداره صمت گزارش کنند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر