جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۸۴۱
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۴

فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: ماموران مرزبانی این استان ۱۰۵ میلیارد تومان کالای قاچاق از یک فروند شناور باری در بندر کنگان کشف کردند.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ یدالله شرفی روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: دریابانان با اشراف اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر حمل کالای قاچاق در یک شناور در اسکله نخل‌تقی و احتمال تخلیه غیر مجاز، در اقدامی به موقع موفق به توقیف شناور شدند.

وی با بیان اینکه کالاهای کشف شده به صورت حرفه‌ای و در قالب کالاهای ملوانی جاسازی شده بود اضافه کرد: این کالاها شامل هشت دستگاه موتورسیکلت پاکشتی، یک دستگاه قایق یاماها جت توربو، ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین، ۱۰۴ قطعه لوازم یدکی خودرو، ۲۳۰ عدد قطعات کامپیوتر، ۲۵۲هزار عدد قرص نیروزا، ۹هزار کیلوگرم پودر نیروزا، ۲۲هزار بطری شربت نیروزا، ۶ دستگاه لوازم پزشکی، ۲۳۴ دستگاه دوربین مدار بسته، پنج هزار عدد لوازم جانبی موبایل، ۶میلیون و ۶۱۴ هزار لوازم آرایشی و بهداشتی، ۲۴۵ دستگاه رسیور، ۳۲۸ هزار برگ پاسور، سه هزار ثوب پوشاک و صدها قلم کالای دیگر است.

شرفی اضافه کرد: در این ارتباط ۶ نفر متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی اظهار کرد: دریابانان با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان و کنترل دقیق شناورهای تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان ، مجرمان و افراد سودجو تنگ می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر