پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۸۹۹
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۳

فکرشهر: رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: این بیمارستان پس از ۲۰ ماه از ابتدای شیوع ویروس کرونا با ترخیص تمامی بیماران و مراجعه نکردن بیمار جدید، یک روز بی‌سابقه بدون بیمار کرونایی را سپری کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، دکتر محمدعلی دریانورد افزود:در ۶ ماه نخست امسال یکهزار و ۱۰۷ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان امیرالمومنین (ع) خدمات درمانی بستری دریافت کردند.

وی اظهارکرد: از این مجموع ۴۹ بیمار در بخش  مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده بودند که ۳۹ نفر از آنها با وجود تلاش‌ها و مجاهدت‌های کادر درمان، به علت درگیری بالای ریه فوت شدند.

دریانورد گفت:  در این مدت کادر درمان اعم از پزشک، پرستار و سایر رده‌های خدمتی نقش شایسته‌ای در درمان و کنترل این بیماری ایفا و ایثارگرانه مبارزه کردند که از تمامی همکاران به پاس خدمات ارزشمند آنها تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به نقش خیران حوزه سلامت شهرستان در موفقیت در این مسیر گفت: خیران  حوزه سلامت از ابتدای شیوع ویروس کرونا همواره  در کنار ما بوده و هر جا نیازی احساس می‌شد با اقتدار مساعدت و همیاری کردند.
رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه بیان کرد: در خیز پنجم کرونا حدود ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از طرف خیران به بیمارستان برطرف کردن کمبودها کمک شد که از طرف مجموعه درمان شهرستان به پاس این خدمات ارزشمند از تمامی آنها  قدردانی می‌کنم.

وی بیان کرد:  هم‌اینک حدود ۶۰ تخت برای بیماران کرونایی عادی و چهار تخت ویژه اختصاصی این بیماران در بیمارستان درصورت نیاز فعال است.

دریانورد گفت: استمرار روند کاهشی بیماری کووید ۱۹ به رفتار همه آحاد جامعه به رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی بستگی دارد.

وی از مردم خواست نسبت به  واکسیناسیون برای کنترل بیماری طبق برنامه عمل کنند و همچنان  دستورالعمل‌های بهداشتی را برای قطع زنجیره آن در اولویت خود قرار دهند و در صورت مشاهده کوچکترین علامتی از این بیماری  بلافاصله به مراکز درمانی مراجعه کنند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است و در وضعیت زرد کرونا قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر