جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
قالیباف در پی حادثه تروریستی در قندوز:
فکرشهر: رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی ضمن ابراز تاثر و تألم از حادثه اقدام تروریستی در مسجد شیعیان ولایت قندوز افغانستان با بیان اینکه دست جنایتکار تروریست‌های نابخرد بار دیگر در راستای اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی، به خون نمازگزاران مظلوم آغشته شد، تاکید کرد: مسئولان جدید کشور افغانستان مسئول تامین امنیت و حمایت از حقوق مردم مظلوم و رنج کشیده افغانستان با هر مذهبی هستند...
کد خبر: ۹۸۰۴۷
شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳

فکرشهر: رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی ضمن ابراز تاثر و تألم از حادثه اقدام تروریستی در مسجد شیعیان ولایت قندوز افغانستان با بیان اینکه دست جنایتکار تروریست‌های نابخرد بار دیگر در راستای اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی، به خون نمازگزاران مظلوم آغشته شد، تاکید کرد: مسئولان جدید کشور افغانستان مسئول تامین امنیت و حمایت از حقوق مردم مظلوم و رنج کشیده افغانستان با هر مذهبی هستند.

به گزارش فکرشهر، متن پیام محمدباقر قالیباف به شرح زیر است:

«وَ مَنْ قُتِلَ مَظْلُوماً فَقَدْ جَعَلْنا لِوَلِیِّهِ سُلْطانا

خبر حادثه اقدام تروریستی در مسجد شیعیان ولایت قندوز افغانستان موجب تاثر و تالم خاطر فراوان شد. دست جنایتکار تروریست‌های نابخرد بار دیگر در راستای اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی، به خون نمازگزاران مظلوم آغشته شد؛ اقدامی که در سکوت مجامع بین‌المللی و حامیان دروغین مدافع حقوق بشر، هدفی جز تفرقه و ایجاد یاس و ناامیدی را در دل مردم این سرزمین دنبال نمی‌کند و قلب هر انسان آزادی‌خواهی را به درد می‌آورد.

در چنین شرایطی از مجامع بین‌المللی انتظار می‌رود تا در کنار محکوم‌کردن این اقدام فجیع، حامیان مادی و معنوی این تروریست‌ها را - که البته ماهیت و هویت آنها در منطقه و جامعه جهانی شناخته شده است - معرفی و مورد محاکمه قرار دهند.

اینجانب شهادت جمع کثیری از مومنان نمازگزار درحادثه تروریستی مسجد شیعیان ولایت قندوز افغانستان را به ملت بزرگوار افغانستان و نمایندگان محترم این کشور تسلیت عرض می‌کنم.

مسئولان جدید این کشور مسئول تامین امنیت و  حمایت از حقوق مردم مظلوم و رنج‌کشیده افغانستان با هر مذهبی  هستند و از آنها انتظار می‌رود با عاملان این جنایت دردناک برخورد قاطع کرده و از تکرار چنین جنایاتی جلوگیری کنند. 

از درگاه ایزد منان برای بازماندگان این عزیزان از دست رفته صبر عظیم و اجر جزیل و برای مصدومان این اقدام تروریستی صحت و سلامت کامل را مسئلت می‌کنم.»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر