جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۰۸۵
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۹

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در ۶ ماه نخست امسال پنج تن انواع موادمخدر در این استان کشف شد که در این شاخص رشد ۴۲ درصدی در مقایسه با مدت مشابه نشان می‌دهد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سردار حیدر سوسنی روز یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: پلیس در استان بوشهر در برخورد با قاچاقچیان مصمم است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

وی بیان کرد: با تلاش‎‌های صورت گرفته اکنون همه راه‌های ارتباطی برای قاچاقچیان ناامن نشده است.

سوسنی ادامه داد: همچنین در این مدت ۹۵ درصد از سرقت ‎ها در استان بوشهر کشف شده که در این شاخص اکنون جزو سه استان برتر کشور است.

وی اظهار داشت: در مدت یاد شده ۳۱۳ درصد از جرائم خشن استان بوشهر نیز کشف شده به نحوی که از ابتدای امسال نیز سرقت از طلافروشی‌ها، بانک‌‎ها، سرقت مسلحانه، گروکان‎گیری امنیتی تاکنون در استان بوشهر صفر است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: همچنین در ۶ ماه نخست امسال ۳۷۰ قبضه انواع سلاح در استان بوشهر کشف شد.

وی اضافه کرد: در شاخص توقیف خودروهای شوتی ( خودروهای سواری که کالای وارداتی حمل می‌کنند) نیز در این مدت چهارهزار و ۴۱۴ خودرو در استان بوشهر توقیف و همچنین ۲۵۰ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق کشف شده است.

وی ادامه داد: در حوزه پلیس فتا نیز در مدت یاد شده افزایش کشف ۱۲ درصدی جرم‌‏های سایبری نسبت به سال قبل داشته و این پلیس در استان بوشهر برای چندین ماه متوالی به رتبه برتر کشور دست پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: در این مدت بوشهری‌ها ۳۰۱ هزار و ۳۹۴ تماس با مرکز فوریت پلیس ۱۱۰ در استان بوشهر برقرار کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشد ۱۷ درصدی برخوردار بوده است.

سوسنی ادامه داد: تماس‌‎های مردمی منجر به ۶۶ هزار و ۷۷۱ مورد عملیات پلیسی شد که در این شاخص نیز رشد سه درصدی حاصل شد.

وی اظهار کرد: کارشناسان پلیس در ۶ ماه نخست امسال در مرکز ۱۱۰، در ۲۳۴ هزار و ۶۲۱ مورد شهروندان را مورد راهنمایی قرار دادند که این میزان پاسخگویی نیز نسبت به سال قبل ۲۱ درصد رشد دارد.

سوسنی اظهار داشت: در ارتباط با سامانه ۱۹۷ برای نظارت مردم بر پلیس نیز بوشهری‌ها دراین مدت حدود سه هزار تماس تلفنی با این سامانه داشتند که ۷۰ درصد آن تقدیر و تشکر مردم از عملکرد پلیس بوده است و در این زمینه پلیس از قدرشناسی مردم نهایت تجلیل را دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر