پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۰۹۱
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۶

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: در سفر رئیس جمهور و تعدادی از اعضای هیئت دولت به استان بوشهر، پنج هزار میلیارد تومان پروژه به تصویب رسید.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر یکشنبه در نشست بررسی مصوبات سفر دولت به استان بوشهر اظهار داشت: سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان بوشهر برکات فراوانی داشته و مصوبات خوبی را شاهد بودیم که به توسعه استان کمک می‌کند.

وی از تصویب ۵۰ هزار میلیارد ریال پروژه در این سفر خبر داد و اضافه کرد: در سفر رئیس جمهور به بوشهر ۹۴ پروژه به تصویب رسید که شامل پنج هزار میلیارد تومان اعتبار از محل منابع دولتی و ۱۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات اعتباری است.

استاندار بوشهر با اشاره به اختصاص ۷۵۰ میلیون دلار برای توسعه صنایع دریایی، شناور سازی و صنعتی دریایی بیان کرد: ۱۷۰ میلیون دلار برای توسعه و اجرا طرح‌های پتروشیمی اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: از دیگر مصوبات سفر رئیس جمهور به بوشهر می‌توان به تصویب ۹۲۰ میلیون دلار تسهیلات ارزی از منابع صندوق توسعه ملی اشاره کرد.

محمدی‌زاده با تاکید بر تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرا پروژه‌ها با حضور معاونین استانداری اضافه کرد: پروژه‌ها باید طبق برنامه جلو رفته و به صورت ماهانه و مستمر مورد رصد قرار بگیرند.

وی از پیش‌بینی ساخت ۱۲ تا ۱۳ هزار واحد مسکن در استان خبر داد و بیان کرد: ساخت هزار و ۷۰۰ واحد توسط کمیته امداد و هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی از سوی بنیاد مسکن برای محرومان در دستور کار قرار گرفته شده است.

استاندار بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته تا دو سال آینده در نیروگاه اتمی بوشهر پروژه آب‌شیرین‌کن به ظرفیت ۷۰ هزار مترمکعب ساخته می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر