سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۱۶۳
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۱

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر از برپایی بیمارستان صحرایی به مدت دو روز در شهر دوراهک خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد آخوندی ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی استقرار بیمارستان صحرایی گفت: با همکاری بسیج جامعه پزشکی استان، شهرداری و شورای اسلامی شهر دوراهک، مدیریت مدرسه شهید دوراهکی، ناحیه مقاومت سپاه سیدالشهدا و نیروی دریایی سپاه انصارالحسین (ع) شهرستان دیّر، بیمارستان صحرایی در شهر دوراهک برپا می‌شود.

وی با اشاره به زمان برپایی بیمارستان صحرایی گفت: این بیمارستان صحرایی با بخش‌های مختلف تخصصی در روزهای ۲۲ و ۲۳ مهر ماه به مدت دو روز در مدرسه شهید قاسم دوراهکی شهر دوراهک فعال است.

وی با بیان اینکه خدمات تخصصی مختلف و متناسب با نیاز مردم در این بیمارستان ارائه می‌شود، ادامه داد: پزشکان بسیجی در تخصص‌های زنان، اطفال، داخلی، اورتوپدی، چشم و … با حضور در بیمارستان تخصصی صحرایی خدمات موردنیاز را به صورت رایگان به اهالی منطقه ارائه می‌دهند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر عنوان کرد: علاوه بر ارائه خدمات تخصصی پزشکی، خدمات مامایی، پرستاری، دارویی و همچنین مشاوره تغذیه و روان‌شناس بالینی نیز رایگان به متقاضیان ارائه می‌شود.

آخوندی بیان کرد: ارائه خدمات دندانپزشکی نیز با حضور دندان‌پزشکان بسیجی و استقرار یونیت‌های ثابت و کلینیک‌های سیار دندانپزشکی از دیگر برنامه‌های بیمارستان صحرایی خواهد بود.

وی برپایی بیمارستان صحرایی را در امتداد رشادت‌ها و ایثارگری کادر بهداشت و درمان در هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: کادر بهداشت و درمان همواره در خدمت به مردم و برای سربلندی این نظام تلاش و کوشش فراوانی داشته‌اند و در ایام شیوع ویروس کرونا از خود گذشتگی آنها در اذهان مردم ماندگار خواهد بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: استمرار برپایی بیمارستان و درمانگاه‌های تخصصی صحرایی جز برنامه‌های سالیانه شبکه بهداشت و درمان است و امیدواریم مردم از این طرح‌ها نهایت استفاده را ببرند.

آخوندی افزود: با راه‌اندازی بیمارستان صحرایی، خدمات مؤثر و خوبی به مردمی که به هر نحو، امکان دسترسی به خدمات درمان تخصصی برایشان فراهم نیست، مهیا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این بیمارستان هفتمین بیمارستان صحرایی است که با همکاری بسیج جامعه پزشکی در شهرستان دیر برپا می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر