شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
آخرین آمار کرونا در ایران و استان بوشهر؛
فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ سه‌شنبه 20 مهر ماه، 115 نفر است...
کد خبر: ۹۸۲۲۹
سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۳

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ سه‌شنبه 20 مهر ماه، 115 نفر است.

به گزارش فکرشهر، دکتر سعید کشمیری اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 42 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد 8 مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون 19 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، 4 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متاسفانه امروز 1 مورد فوتی ناشی از کرونا آقایی 58 ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای تومور سرو گردن و نارسایی کلیه در استان بوشهر به ثبت رسید.

شناسایی ۱۳۳۹۱ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور/۲۱۳ تن دیگر جان باختند

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته متاسفانه ۲۱۳ بیمار کووید-۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.

 

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۲۰ مهرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۳۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۸۶۹ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۷۲۹ هزار و ۷۸۵ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۳ هزار و ۸۱ نفر رسید.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر