شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۲۷۴
چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیر گفت: با برپایی بیمارستان صحرایی در دوراهک، پزشکان بسیجی در تخصص‌های مختلف به مردم خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

به گزارش فکرشهر از  خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، احمد آخوندی بیان کرد: با همکاری بسیج جامعه پزشکی استان، شهرداری و شورای اسلامی شهر دوراهک، مدیریت مدرسه شهید دوراهکی، ناحیه مقاومت سپاه سیدالشهدا و نیروی دریایی سپاه انصارالحسین (ع) شهرستان دیّر، بیمارستان صحرایی ۲۲ و ۲۳ مهر در مدرسه شهید قاسم دوراهکی شهر دوراهک برپا می‌شود.

او با بیان اینکه خدمات تخصصی مختلف و متناسب با نیاز مردم در این بیمارستان ارائه می‌شود، ادامه داد: پزشکان بسیجی در تخصص‌های زنان، اطفال، داخلی، اورتوپدی و چشم با حضور در بیمارستان تخصصی صحرایی خدمات موردنیاز را به صورت رایگان به اهالی منطقه ارائه می‌دهند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر عنوان کرد: علاوه بر ارائه خدمات تخصصی پزشکی، دندانپزشکی، خدمات مامایی، پرستاری، دارویی و همچنین مشاوره تغذیه و روان‌شناس بالینی نیز رایگان به متقاضیان ارائه می‌شود.

آخوندی افزود: با راه‌اندازی بیمارستان صحرایی، زمینه ارائه خدمات به مردمی که امکان دسترسی به خدمات درمان تخصصی ندارند، مهیا می‌شود.

او گفت: این بیمارستان هفتمین بیمارستان صحرایی است که با همکاری بسیج جامعه پزشکی در شهرستان دیر برپا می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر