جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۳۴۰
پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

فکرشهر: معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دیلم استان بوشهر گفت: ۶۰ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال این شهرستان دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

به گزارش فکرشهر، انتقام عزیززاده روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بمنظور  تسریع در روند واکسیناسیون دانش آموزان،  با فراخوان و اطلاع‌رسانی که از طرف شبکه بهداشت و درمان و مدیریت آموزش‌ و پرورش صورت گرفت، تزریق واکسن کرونا در شهرستان از سرعت خوبی برخوردار است.

وی اظهارداشت: باتوجه به تاکید وزارت آموزش‌وپرورش و بهداشت و درمان مبنی بر واکسیناسیون  دانش آموزان گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال و نظر به بازگشایی احتمالی مدارس و حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس ، مستلزم تزریق واکسن کرونا است.
 معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دیلم گفت: دانش‌آموزانی که تاکنون موفق به تزریق واکسن خود نشده‌اند در فرصت باقی‌مانده تا ۲۳ مهرماه همراه با والدین خود به مراکز تعیین شده در شهرستان مراجعه کنند.

 وی اضافه کرد:  از مدیران و معلمان مقاطع متوسطه اول و دوم مدارس شهرستان دیلم تقاضا داریم، وضعیت  واکسیناسیون کرونا دانش آموزان  خود را بررسی و پایش کنند تا  در صورت تزریق نکردن ،  آن‌ها را جهت دریافت واکسن به مراکز راهنمایی کنند.

از مجموع  هفت هزارو۶۰۰ دانش آموز شهرستان دیلم، سه هزار و ۳۶۴ نفر از سنین ۱۲ تا ۱۸ سال تحت پوشش واکسیناسیون کرونا قرار گرفتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر