شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۳۹۷
پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹

فکرشهر: سرپرست شهرداری برازجان در خصوص ساماندهی تجهیزات  پارک‌های شهر گفت: طی هفته های آتی برخی از پارک‌های شهر به وسایل جدید برای تفریح کودکان مجهز خواهند شد، این مهم با هدف ایجاد شور و نشاط در تمامی محلات خصوصا محلات کمتر توسعه یافته از برنامه‌های مهم شهرداری است.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری برازجان، بهزاد احمدی فرد با اعلام اینکه پارک محله ای امام رضا (ع) ، پارک محله ای دانشگر و پارک محله ای کلیجا از مناطق کمتر توسعه یافته هستند که به وسایل بازی کودک مجهز خواهند شد عنوان کرد: این وسایل بازی به منظور توسعه و بهبود فضاهای عمومی جهت تفریح و بازی کودکان و سپری کردن اوقات فراغت خانواده ها در کنار آنها نصب خواهد شد.

 احمدی فرد با بیان اینکه رسیدن به نقطه مطلوب در پارک ها و مراکز تفریحی شهر بدون همکاری شهروندان میسر نخواهد بود، اظهار کرد: وظیفه مجموعه شهرداری مجهز کردن پارک ها و فضاهای سبز جهت تفریح و نشاط مردم و کودکان است اما در این خصوص از تمامی شهروندان خواهان مراقبت از تمامی تجهیزات پارک ها هستیم.

وی فرهنگ‌سازی را موثرترین کار برای جلوگیری از تخریب اموال عمومی اعلام کرد و افزود: اگر مردم محافظت و استفاده صحیحی از این وسایل داشته باشند، به تدریج عمر این وسایل افزایش یافته و هزینه هایی که برای تعویض وسایل پرداخت می شود می تواند جایگزین  خرید وسایل جدیدی برای پارک ها و بوستان ها باشد.

احمدی فرد با اعلام اینکه بزودی تعدادی از پارک های این شهر به وسایل بازی کودکان مجهز خواهند شد عنوان کرد: تمامی این تجهیزات بروز است و با بالاترین کیفیت خریداری شده که ان شاالله طی هفته های آینده در پارک های مورد نظر نصب خواهند شد.

سرپرست شهرداری برازجان ادامه داد: با توجه به اینکه نصب و نگهداری وسایل ورزشی و بازی در پارک‌ها تاثیر مستقیمی بر سلامت شهروندان دارد عنوان کرد: این وسایل در پارک های محله ای از جمله پارک محله ای ۲۸ هکتاری، پارک محله ای خیابان شهید آیت، پارک محله ای امام رضا (ع) ، پارک محله ای خیام، پارک محله ای خیابان سلمان فارسی(کلیجا) و پارک محله ای خیابان شهید دانشگر  نصب خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر