جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۴۰۳
جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹

فکرشهر: استاندار بوشهرگفت:در راستای کاهش نرخ بیکاری و رونق فعالیت های اقتصادی تقویت تولید و اشتغال زایی از اولویت‌ برنامه‌های مدیریت این استان است.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی استانداری بوشهر روز جمعه به نقل از احمد محمدی‌زاده در بازدید از شرکت‌های تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اعلام کرد: ظرفیت‌های خوبی در حوزه اقتصادی این استان وجود دارد که باید به صورت مناسب از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی ادامه داد: برخی از واحدها با سرمایه‌گذاری بالایی راه‌اندازی شده ولی به خاطر مسائل جزئی با همه ظرفیت کار نمی‌کنند که باید با حمایت مناسب، زمینه توسعه تولید در آنها فراهم شود.

محمدی زاده گفت: مجموعه مدیریت ارشد استان بوشهر در کنار فعالان بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران استان برای موفقیت در عرصه تولید تلاش خواهیم کرد.

اکنون منطقه ویژه اقتصادی بوشهر ۸۰ واحد فعال با یکهزار و ۶۹۴ نفر اشتغال‌زایی دارد و در سال گذشته نیز جواز تاسیس برای احداث ۳۰ واحد مختلف در این منطقه صادر شد.

در سال گذشته در مجموع ۱۱ واحد تولیدی با اعتبار ۲۸۰ میلیارد تومان سرمایه‏‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افتتاح شد که برای ۴۰۰ نفر اشتغال‌زایی کرد.

یکی از ظرفیت‏‌های قابل توجه در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر وجود انبارهای روباز و مسقف است.

رئیس جمهوری نیز در ششمین سفر استانی ۱۶ مهرماه در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در جمع فعالان اقتصادی بر ضرورت حمایت از سرمایه گذاران در حوزه های مخلتف تاکید کرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی افزود: حمایت از سرمایه گذاران ، تسهیل گری و رفع موانع سرمایه گذاری از اولویت های اساسی دولت سیزدهم است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر