پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۴۶۴
شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر از ارائه بیش از هزار و ۶۰۰ خدمت در بیمارستان صحرایی شهر دوراهک خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد آخوندی صبح شنبه در حاشیه اختتامیه بیمارستان صحرایی در شهر دوراهک گفت: با همکاری خوب بسیج جامعه پزشکی استان و شورای اسلامی شهر دوراهک بیمارستان صحرایی به مدت دو روز در شهر دوراهک راه‌اندازی شد که مورد استقبال خوب مردم این شهر و روستاهای اطراف قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این درمانگاه یک‌هزار و ۶۱۶ خدمت به مراجعین ارائه شد افزود: این خدمات در تخصص‌های مختلف پزشکی و پیراپزشکی از جمله چشم پزشکی، زنان و زایمان، داخلی، اطفال، ارتوپد، تغذیه، روانشناسی، پرستاری، مامایی و خدمات دارویی و به طور رایگان ارائه شد.

وی اضافه کرد: بیشترین خدمت ارائه شده به مردم در بیمارستان صحرایی دوراهک مربوط به خدمات چشم پزشکی با ۲۸۱ مورد ویزیت و معاینه بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با تقدیر از عوامل اجرایی بیمارستان صحرایی دوراهک گفت: در این بیمارستان صحرایی ۳۷ پزشک و عوامل اجرایی در رشته‌های پزشکی، پیراپزشکی، مامایی، پرستاری و دارویی فعالیت داشتند.

آخوندی بیان داشت: این طرح با مشارکت بسیج جامعه پزشکی استان، شهرداری و شورای اسلامی شهر دوراهک، مدیریت مدرسه شهید دوراهکی، ناحیه مقاومت سپاه سیدالشهدا و نیروی دریایی سپاه انصارالحسین (ع) شهرستان دیر برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر دوراهک نیز با تقدیر از دست‌اندرکاران برپایی بیمارستان صحرایی در این شهر گفت: استقبال مردم از این درمانگاه چشمگیر بوده و مردم رضایت خوبی از این اقدام شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر و بسیج جامعه پزشکی استان دارند.

علی احمدی افزود: انتظار داریم این‌گونه کارهای جهادی در طول سال استمرار داشته و مردم شهرها و روستاها از این طرح‌ها نهایت استفاده را ببرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر