جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۴۷۱
شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶

فکرشهر: رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: پیگیری‌ها برای رفع مسائل زیست‌محیطی در بوشهر جدی‌تر شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حمیده خاتون هلال بحر صبح شنبه در نشست با مسئولان محیط زیست بوشهر اظهار داشت: تشکیل کمیسیون بهداشت و سلامت شورا یکی از اقدامات خوب شورای ششم بود و ما قطعاً اهتمام ویژه ای نسبت به مسائل بهداشتی و سلامت شهروندان خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: ما در شهر با مشاغل و صنایع آلوده و خطرناک مواجه هستیم که سلامت و امنیت شهروندان را به خطر انداخته و برای خروج آنها از شهر باید محیط زیست همراه با سایر دستگاه‌های حمایت از تولید اقدام جدی انجام دهد.

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای شهر بوشهر تصریح کرد: امیدواریم محیط زیست نقش پر رنگ تری در مسائل و مشکلات زیست محیطی شهری تا حصول نتیجه در مدت زمان کوتاه داشته باشد.

وی در خصوص تشکیل کمیته زیست محیطی در شورا بیان کرد: عدم حل مشکلات در زمینه پسماند شهری، سگ‌های بلاصاحب، آلودگی دریا و شنا گاه‌ها، آلودگی کارخانه آسفالت حاکی از آن است که اقدامات، پیگیری‌ها به نحوی نبوده که ایجاد رضایت‌مندی مطلوبی را داشته باشد.

هلال بحر تاکید کرد: انتظار داریم محیط زیست در کنار شورا توان مضاعف شورا در راستای جذب بودجه و همراهی مسئولین استان به منظور رسیدن به اهداف مشترک شهرداری و محیط زیست باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر