جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۵۵۵
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۳

فکرشهر: فرماندار دشتی با اشاره به اجرای پروژه‌های مسکن در سطح این شهرستان گفت: در حال حاضر ۵۹ درصد روستاهای شهرستان دشتی مقاوم سازی شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالله نادری ظهر یکشنبه در نشست تأمین مسکن شهرستان دشتی اظهار داشت: دولت اهتمام ویژه ای به تولید مسکن دارد و طرح جهش تولید مسکن با جدیت دنبال می‌شود.

وی افزود: با توجه به استقبال خوب مردم شهر خورموج از طرح ملی مسکن انتظار داریم کمبود زمین هر چه زودتر برطرف شود.

نادری ادامه داد: در حال حاضر ۵۹ درصد روستاهای شهرستان مقاوم سازی شده که می‌طلبد هر چه زودتر بانک‌ها در روند پرداخت تسهیلات تسریع کنند.

فرماندار دشتی گفت: با توجه به حادثه خیز بودن شهرستان مقاوم سازی منازل یکی از برنامه اصلی دستگاه‌های متولی باید باشد.

وی با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن در شهر خورموج گفت: در فاز اول ۸۴ واحد، فاز دوم ۶۰ واحد و فاز سوم نیز ۱۴۴ واحد در دست اجرا است.

ساخت هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی

مدیر کل بنیاد مسکن استان بوشهر از ساخت هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب بهسازی و مقاوم سازی در سطح استان خبر داد.

حمید رضا حیدری با تقدیر از حمایت‌های فرماندار دشتی در اجرای طرح‌های بنیاد مسکن اظهار داشت: در حال حاضر بیشترین مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن در استان در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی افزود: هزار و ۵۰۰ واحد محرومین در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در استان تا پایان سال انجام می‌شود.

حیدری با تاکید بر اینکه بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات همکاری کنند، ادامه داد: انتظار داریم بانک‌ها در زمینه ضمانت‌های بانکی همکاری لازم داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: در زمینه جهش تولید مسکن نیز قرار است ۱۲ هزار مسکن در استان ساخته شود که از هم اکنون پیگیری‌های لازم برای اخذ زمین صورت گرفته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر