جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۵۶۱
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۵

فکرشهر: شهردار بندر بوشهر گفت: با انتخاب پیمانکار جدید و تجهیز مجدد و کامل کارگاه روند اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان شهید سردار سلیمانی در این شهر از سر گرفته شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حسین حیدری روز یکشنبه در بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح سردار شهید قاسم سلیمانی افزود: در ارتباط با این پروژه پیمانکار ابتدایی در روند اجرا موفقیتی نداشت که در دوره شهردار سابق با هماهنگی با دستگاه های نظارتی و بازرسی استان بوشهر پایان همکاری با پیمانکار پروژه اعلام شد.

وی بیان کرد: بعد از برگزاری مناقصه مجدد پیمانکاری توانمند انتخاب شده که امیدواریم زمینه اجرای پروژه در کمترین زمان ممکن محقق شود.

حیدری ادامه داد: این پروژه به عنوان یکی از پروژه ‎های با درجه اولویت بالا است که سعی می‌شود با پیگیری و نظارت مستمر شرایط برای بهره‌برداری هر چه سریع تر آن فراهم شود.

وی گفت: این پروژه در هدایت بخشی از ترافیک ورود و خروج و زیباسازی منظر ورودی شهر حائز اهمیت ویژه‌ای برای شهرداری است از این رو برای اتمام هر چه سریع تر آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

حیدری تاکید کرد: در اجرا پروژه‏‌های عمرانی در بوشهر اولویت با پروژه های نیمه تمام است که در این راستا از همه ظرفیت ها برای تحقق این مهم استفاده خواهد شد.

وی اظهار داشت: شهروندان نیز این اطمینان خاطر را داشته باشند که شهرداری با تلاش شبانه‌روزی برای جبران عقب ماندگی های بوشهر تلاش خواهد کرد.

پروژه تقاطع غیر همسطح میدان شهید مطهری شهر بوشهر که پس شهادت سردار سپهد قاسم سلیمانی به نام این شهید برجسته مقاومت نام‌گذاری شده‌است باید براساس قرارداد ساخت آن با پیمانکار در آذرماه ۹۹ تکمیل و به بهره‌برداری می‎‌رسید.

عملیات اجرایی این پروژه از تیرماه سال ۹۸ با اعتبار ۳۲۴ میلیارد و ۶۴۷ میلیون ریال آغاز شد و طبق برنامه زمانبندی در قرارداد باید در مدت ۱۸ ماه به اتمام می‌رسید.

این درحالی است که پروژه تقاطع غیر همسطح میدان شهید مطهری بوشهر ( سردار شهید سلیمانی) اکنون حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر