جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کارشناس هواشناسی:
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از کاهش دما در استان خبر داد و گفت: کاهش دید افق و کیفیت هوا در برخی از نقاط دور از انتظار نیست...
کد خبر: ۹۸۶۰۸
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از کاهش دما در استان خبر داد و گفت: کاهش دید افق و کیفیت هوا در برخی از نقاط دور از انتظار نیست.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز با افزایش سرعت وزش بادهای نسبتاً شدید تا شدید شمال غربی روی دریا و تداوم وزش آن تا پایان هفته، خلیج فارس به تناوب مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت با وزش باد در مناطق مستعد در سطح استان و مناطق اطراف، خیزش گردوخاک و کاهش دید افق و کیفیت هوا در برخی از نقاط دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: دمای هوا تا پایان هفته به تدریج روند کاهشی خواهد داشت.

وی ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان بوشهر غالباً صاف همراه با غبار محلی، در طول روز وزش باد گاهی همراه با گردوخاک و فردا در برخی سواحل جنوبی احتمال مه رقیق پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی اضافه کرد: در این مدت ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر و در فرا ساحل مرکزی و جنوبی گاهی تا ۲۴۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر