جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۶۳۶
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱

فکرشهر: معاون برنامه‌ریزی و امورعمرانی فرمانداری دیلم استان بوشهر گفت: اصلاح هفت نقطه حادثه خیز و ترافیکی شهر دیلم که از سوی پلیس راهور و دبیرخانه ترافیک استان بوشهر شناسایی و اعلام شده است، در اولویت کاری شهرداری این بندر قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد طاهری روز دوشنبه در جلسه مشترک شورای مدیریت بحران و ترافیک و ستادپدافندغیرعامل این شهرستان افزود: لیست دقیق نقاط حادثه خیز شهری امام حسن توسط پلیس راهور برای اصلاح و نصب علایم تا قبل از بارندگی به شهرداری اعلام شود.

وی گفت: همه اعضای مدیریت بحران به اخطاریه‌ها، اطلاعیه‌ها و هشدارهای هواشناسی توجه جدی کنند و تیم‌های عملیاتی و امدادی دستگاه‌های عضو آمادگی کامل داشته باشند.

طاهری بیان کرد: عملیات لایروبی و پاک‌سازی کانال‌ها، جداول و کانال  دفع آب‌های سطحی در شهرهای دیلم و امام حسن توسط شهرداری‌ها،  پاکسازی مسیل‌ها، پل‌ها و ابنیه راه های ارتباطی اصلی و روستایی توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تا قبل از بارندگی اجرایی شود.

وی افزود: شناسایی همه خانوارهای عشایر کوچ رو به شهرستان و محل های استقرار و اسکان آنها بمنظور پوشش خدمات امداد و نجات در مواقع اضطراری و تسریع در اجرای پروژه روشنایی بلوار رینگ جنوبی شهردیلم در دستور کار دستگاه‌های مرتبط قرار گیرد.

معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری دیلم ادامه داد: برنامه‌ریزی لازم برای گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل با اولویت به صدادرآمدن زنگ پدافند غیرعامل در مدارس و برگزاری مانور در تاسیسات نفت و گاز و حوزه شهری صورت گیرد.

وی افزود: باتوجه به احتمال وقوع پیک ششم کرونا، بیمارسان شهرستان در آمادگی کامل باشد و در تکمیل واکسیناسیون جمعیت هدف و دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال تسریع شود.

طاهری گفت: پیگیری  مستمر راهداری و راه و شهرسازی به منظور فعال سازی کارگاه پروژه محور دیلم - بهبهان و هندیجان،  تامین مستمر سوخت جایگاه‌های عرضه سوخت شهرستان، لنج‌داران و تعاونی صیادان، تامین نفت سفید ویژه خانوارها در فصل سرما، تسریع  احداث و بهسازی سد و بندهای خاکی روستایی و محورهای روستایی از دیگر موارد مهم است که باید مدنظر اعضا قرار گیرد.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر