سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۶۵۱
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲

فکرشهر: فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: ما اکنون در برخی حوزه ها در سطح جهانی مطرح هستیم و در تمامی این حوزه ها نیز در منطقه اول هستیم و در تمامی بخش های موشکی، پهپادی و... ایران قدرت اول منطقه است.

به گزارش فکرشهر از ایسنا به نقل از سپاه نیوز، سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه بازدید وابستگان نظامی از نمایشگاه توانمندی های موشکی و پهپادی این نیرو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وابستگان نظامی در این نمایشگاه حضور پیدا کردند تا گوشه ای از توانمندی های نظام مقدس جمهوری اسلامی را ببینند.

وی ادامه داد: تمامی امکانات و تجهیزات این نیرو در این نمایشگاه نشان داده نشده است که آن ها هم متوجه شدند. البته هیچ کشوری چنین کاری انجام نمی دهد. اما شما خبرنگاران در حد همین امکاناتی که اینجا بود، عکس العمل های آنان را در صحبت هایشان دیدید.

سردار حاجی زاده بیان داشت: برای آن ها این توانمندی ها و موفقیت هایی که طی چند سال به دست آمده؛ آن هم در کشوری که تحریم تسلیحاتی و اقتصادی است یا به عبارت دیگر مورد فشار همه جانبه و به قول خودشان مورد فشار حداکثری است، چشمگیر است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه خاطرنشان ساخت: ما اکنون در برخی حوزه ها در سطح جهانی مطرح هستیم و در تمامی این حوزه ها نیز در منطقه اول هستیم و در تمامی بخش های موشکی، پهپادی و... ایران قدرت اول منطقه است.

سردار حاجی زاده همچنین گفت: این توانمندی ها برای دنیا درس است؛ چراکه در شرایط تحریم به وجود آمده است. این موفقیت نشات گرفته از تعالیم اسلام است. تجربه ای نیز که در چهل سال گذشته پیدا کردیم، این است که با استفاده از این شیوه و الگو می توان موفق بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر