سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: ماموران انتظامی شهرستان بوشهر با انجام کار اطلاعاتی و عملیاتی دو سارق موتورسیکلت و یک خریدار موتورسیکلت مسروقه را با 25 دستگاه موتورسیکلت شناسایی و دستگیر کردند...
کد خبر: ۹۸۶۵۸
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶

فکرشهر: ماموران انتظامی شهرستان بوشهر با انجام کار اطلاعاتی و عملیاتی دو سارق موتورسیکلت و یک خریدار موتورسیکلت مسروقه را با 25 دستگاه موتورسیکلت شناسایی و دستگیر کردند. 
 
به گزارش فکرشهر، سرهنگ «ابراهیم عرب زاده»، فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر در مصاحبه با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی سرقت های متعدد موتورسیکلت در شهرستان بوشهرو همچنین شهرستان های همجوار بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس تحقیقات گسترده ای را در مناطق جرم خیز آغاز کرده و در این تحقیقات بود که اهالی محل به تردد یکی از همسایگان با موتورسیکلت های مختلف اشاره کردند.

سرهنگ عرب زاده گفت: ماموران کلانتری 13 جلالی تردد و رفت و آمد های متهم را تحت نظر قرار دادند و پس از کسب اطمینان از موضوع، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی انجام شده به 25 فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان بوشهر و فروش آنها به فردی در استان کهکیلویه و بویر احمد اعتراف و پس از دستگیری و کشف موتورسیکلت های مسروقه با تکمیل پرونده مربوطه به دادسرا معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر با بیان اینکه متهم بیشتر دست به سرقت های موتورسیکلت های فاقد قفل و تجهیزات ایمنی ضدسرقت زده بود یادآور شد: شهروندان ضمن جدی گرفتن هشدارهای پلیس وسایل نقلیه خود را به تجهیزات و وسایل ایمنی ضدسرقت مجهز کنند.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر