جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۶۹۲
سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

فکرشهر: رئیس شورای شهر بوشهر از اختصاص مبلغ ۱۴ میلیارد تومان به محلات تنگک خبر داد و گفت: زیرساخت‌های محلات تنگک بوشهر تقویت می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، جعفر پورکبگانی صبح سه‌شنبه در نشست پاسخگویی ماهانه شورای شهر بوشهر اظهار داشت: برای ساختن شهری خوب انتظار داریم شهروندان در کنار مدیریت شهری باشند و بتوانیم در دوره ششم شورا اقدامات خوبی در شهر رقم بزنیم.

وی توسعه ارتباط بین مردم و مسئولان را ضروری دانست و اضافه کرد: متأسفانه ارتباط بین مدیریت شهری و مساجد قطع بوده و شاهد رقم خوردن اتفاقاتی بودیم که شهر ضرر کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه محلات تنگک به دلیل شرایط خاص خود از امکانات کمتری بهره برده‌اند تاکید کرد: از این روز تلاش ما این است در مدت سه سال بتوانیم تحولات جدی در این سه محل ایجاد کنیم.

وی افزود: در بودجه سال جاری شهرداری مبلغ ۱۴ میلیارد تومان برای محلات تنگک اختصاص داده شده که مهمترین آن کف سازی و پیاده رو تنگک اول، حصاری کشی نوزده و نیم هکتار فضای سبز جنوب ورزشگاه شهید مهدوی است.

پورکبگانی ادامه داد: کانال دفع آب‌های سطحی ورودی تنگک دوم، کانال دفع آب‌های سطحی جاده نیروگاه گذر مریم، نقاشی گرافیکی دیوار اتوبوسرانی ورودی جاده نیروگاه، آسفالت چهار گذر اصلی دلیران، کانال درپوش بتنی کانال بتن مسلح کانال معاینه فنی از دیگر طرح‌ها است.

وی افزود: اجرای کانال جاده نیروگاه از تنگک اول تا تنگک سوم، آسفالت معابر تنگک ها و آسفالت گذر دسترسی به وادی الرحمه و در کنار آن گذر تنگک به سرتل که فاز دوم آن آغاز شده و ۳۰ میلیارد تومان اعتبار آن است از پروژه‌های شاخصی است که در این منطقه اجرایی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر