جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی دشتستان بعد از کاهش موج پنجم کرونا در روز دوشنبه به ریاست امام جمعه برازجان و با حضور اعضاء در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد...
کد خبر: ۹۸۷۰۸
سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۰

فکرشهر: اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی دشتستان بعد از کاهش موج پنجم کرونا در روز دوشنبه به ریاست امام جمعه برازجان و با حضور اعضاء در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، رییس شورای فرهنگ عمومی دشتستان آغاز هفته وحدت و همچنین سرآغاز امامت حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را تبریک گفت و با شکرگذاری بابت کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا و بهبود وضعیت سلامت در کشور گفت: جا دارد از تمامی دست اندرکاران در دولت و بخش درمان به ویژه مدافعین سلامت تشکر ویژه کرد.

حجت الاسلام حسن مصلح در ادامه به خدمات نیروهای انتظامی اشاره و از فداکاری های آنها در تامین امنیت جامعه و شهروندان تجلیل کرد.

وی همچنین به موفقیت های ورزشکاران کشور در عرصه های بین المللی نیز اشاره کرد و از جامعه ورزشی تقدیر کرد.

امام جمعه برازجان برنامه بازگشایی مدارس و دانشگاه ها را از مهمترین فعالیت های فرهنگی اجتماعی دانست و افزود: در این ایام هفته پیوند اولیاء و مربیان و روز نوجوان را در پیش داریم و همچنین قرار است مراکز آموزشی برنامه های حضوری خود را آغاز کنند و روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نیز نزدیک است که باید طرحی مدون و جامع آماده کنیم تا به نوعی جبران مافات ایام کرونا شود.

در ادامه جلسه پس از سخنان فرماندار شهرستان و برخی از اعضاء درخصوص دستور جلسه بحث و تبادل نظر شد و موارد زیر به تصویب اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان رسید:

1- تشکیل کارگروه هایی در سطح بخش ها به ریاست بخشداران برای آماده کردن طرح ها و اجرای آنها جهت بزرگداشت مناسبتهای پیش رو.

2- تشکیل کارگروهی در روستاها با محوریت دهیاری ها و روحانیون مستقر حسب اجرای برنامه های مرتبط با مناسبت ها خصوصاً روز نوجوان.

3- تشکیل کارگروهی در مرکز شهرستان با محوریت آموزش و پرورش و عضویت نهادها و تشکل های دانش آموزی جهت برنامه ریزی و عملیاتی کردن برنامه ها.

4- برنامه ریزی مراسم با شکوه یوم الله 13 آبان با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان و حضور شکوهمند دانش آموزان در مراسم 13 آبان و نماز جمعه 14 آبان.

5- معرفی نوجوانان نخبه در عرصه های فرهنگی و ورزشی توسط اداره ورزش و جوانان و تجلیل از آنها در نماز جمعه 14 آبان.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر