پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۷۲۷
سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۹

فکرشهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: در صورت موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا مراسم ۱۳ آبان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی ظهر سه‌شنبه در نشست برنامه‌ریزی ستاد برگزاری ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه به استکبار جهانی اظهار داشت: در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ فرهنگ استکبارستیز انقلاب اسلامی و ملت شکوفا شد.

وی تصریح کرد: ۱۳ آبان ۱۳۵۸ جوانان درس آموخته مکتب و امام امت سیلی بر صورت کثیف آمریکا و آغازی بر پایان فعالیت آمریکا در این سرزمین بود.

جمالی بابیان اینکه یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی عدالت‌خواهی و ضدیت با استکبار و فساد است اضافه کرد: استکبارستیزی لازمه عزت و مقدمه پیشرفت و سعادت است.

وی بابیان اینکه این استکبارستیزی تحولات و معادلات جهان را بر هم می‌زند افزود: سال گذشته باوجود برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌ها، به سبب شرایط کرونایی و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در بوشهر لغو شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تأکید کرد: با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی برنامه متنوعی برای گرامیداشت و تبیین این روز برنامه‌ریزی‌شده که اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر