جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: میثم لطیفی بخشنامه لغو دورکاری و لزوم حضور منظم و کامل کارمندان دستگاه‌های اجرایی و ادارات در محل کار به استثنای نیروهای مسلح را ابلاغ کرد...
کد خبر: ۹۸۷۳۱
سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۴

فکرشهر: میثم لطیفی بخشنامه لغو دورکاری و لزوم حضور منظم و کامل کارمندان دستگاه‌های اجرایی و ادارات در محل کار به استثنای نیروهای مسلح را ابلاغ کرد.

به گزارش فکرشهر از فارس، در این بخشنامه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی آمده است: در اجرای بند ۳ از مصوبات هشتاد و نهمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به تاریخ ۲۴‏‏‏/۷‏‏/۱۴۰۰ (ابلاغ شده طی نامه شماره ۷۸۵۸۱ مورخ ۲۵‏/۷‏/۱۴۰۰ رئیس دفتر محترم رئیس‌جمهور) و بند ۶ مصوبات بیست و سومین قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا (ابلاغ شده طی نامه شماره ۱۱۴۸۳۳ مورخ ۲۵‏/۷‏/۱۴۰۰ وزارت کشور) موارد زیر برای اجرا ابلاغ می‌گردد:

۱- با توجه به بهبود شرایط کشور از نظر واکسیناسیون در مقابل ویروس کرونا، بخشنامه شماره ۳۷۴۸۹۹ مورخ ۲۷‏/۸‏/۱۳۹۹ این سازمان از تاریخ ابلاغ این بخشنامه موقوف‌الاجرا اعلام می‌شود. لذا ضروری است همه کارمندان دستگاه‌های اجرایی و ادارات در محل کار خود حضور منظم داشته باشند.

۲- ساعت کار روزانه کارمندان دستگاه‌های اجرایی کماکان مطابق بند ۴ مصوبات بیست و یکمین جلسه مورخ ۳‏/۳‏/۱۳۹۹ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با در نظر گرفتن مفاد بند (۳) بخشنامه شماره ۹۹۷۷۸ مورخ ۷‏/۳‏/۱۳۹۹ این سازمان از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ می‌باشد.

۳- با توجه به ظرفیت موجود واکسیناسیون در کشور، تمام دستگاه‌های اجرایی و ادارات، ملزم به پیگیری جدی امر واکسیناسیون کارمندان خود و خانواده ایشان می‌باشند. کارمندان نیز مکلفند در راستای تحقق ایمنی‌سازی جمعی، در دریافت واکسن کرونا اهتمام لازم را مبذول دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر