شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۸۱۸
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷

فکرشهر: بازرس کل استان بوشهر گفت: با ورود بازرسی کل این استان به فرآیند مناقصه یکی از شرکت‌های پتروشیمی مستقر در عسلویه ۴۳ میلیارد ریال صرفه‌جویی شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، روابط عمومی بازرسی کل استان بوشهر روز چهارشنبه به نقل از اسحاق شهبازی اعلام کرد: بر اساس این گزارش بررسی مناقصه «تامین خدمات حمل و نقل و ترابری تامین یک شرکت پتروشیمی» توسط بازرسی‌کل این استان، نشان داد با وجود برآورد کارفرما، کمترین قیمت پیشنهادی به میزان ۲۸ درصد بالاتر از برآورد اولیه واصل شده که پیگیری‌های تکمیلی مشخص کرد برآورد اعلامی از سوی کارفرما به صورت غیرواقعی و بالاتر از نرخ‌های منطقه است.

وی بیان کرد: بر همین‌ اساس به توصیه بازرسی‌کل استان بوشهر، کل فرآیند مناقصه تجدید و در نهایت مقرر شد با توجه به ظرفیت قانونی تعریف شده در آیین‌نامه معاملاتی شرکت پتروشیمی، قرارداد کنونی با راهبری پیمانکار فعلی و بر اساس نرخ واقعی تورم یک سال گذشته از طریق مذاکره تمدید شود.

شهبازی ادامه داد: بر اساس اعلام شرکت پتروشیمی مزبور به بازرسی‌کل استان بوشهر، ورود و توصیه این بازرسی‌کل موجب کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی ریالی به مبلغ بیش از ۴۳ میلیارد ریال شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر