جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۸۲۱
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱

فکرشهر ـ مصطفی منفرد: همزمان با هفته تربیت بدنی با حضور رییس اداره ورزش و جوانان جزیره خارگ، رییس هیات کاراته و سایر مدعوین از کاراته کاران سبک کیوکوشین جزیره خارگ تقدیر به عمل آمد.

به گزارش «فکرشهر»، در این مراسم ابتدا «مرتضی علیپور» ـ رییس هیات خارگ ـ توضیحاتی درباره ورزش کاراته در جزیره، تعداد افراد فعال در خوزه بانوان و آقایان و مدال های کسب کرده در سال های اخیر گزارشی ارائه کرد.

در پایان آقای اسلامی ـ رییس اداره ورزش و جوانان جزیره خارگ ـ بیان کرد: ورزش مهم‌ترین عامل در افزایش نشاط اجتماعی و مقابله با انحراف‌های اجتماعی است و از استاد «ایزدپناه» که با دل و جان و با انگیزه زیاد به نونهالان و نوجوانان آموزش می دهد تشکر می کنم.

وی افزود: مشکلات و اننتقاداتی در حوزه اماکن ورزشی وجود دارد که با همکاری بخشدار محترم، شورای شهر و مدیریت عملیات عمومی بودجه لازم جهت سیستم سرمایشی کلیه سالن های ورزشی اختصاص یافته و به زودی این مشکل برطرف خواهد شد. 

در این مراسم از استاد «ایزدپناه» و خانم «طلاوری» ـ نایب رئیس هیات کاراته جزیره خارگ ـ به دلیل عملکرد مطلوب و برنامه ریزی برای احیا و توسعه ورزش کاراته در حوزه بانوان جزیره خارک  تقدیر شد و و سپس جوایزی به افراد شرکت کننده در کلاس کاراته اهدا شد. 

به گزارش «فکرشهر»، سبک کیوکوشین تاکنون فقط در بخش آقایان فعال بوده که با کسب مدرک مربیگری خانم «شیرین افشاری»، از دختران بومی جزیره، به زودی سبک کیوکوشین بانوان با نظارت و پیگیری خانم طلاوری نایب رییس بانوان فعال خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر