شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۸۳۲
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

فکرشهر: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با سفر به پارس جنوبی از تأسیسات این منطقه بازدید کردند و در نشست با مدیران وزارت نفت به تبادل نظر برای رفع قانونی موانع تولید و پشتیبانی از نیروی انسانی پرداختند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به درخواست غلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس و به میزبانی منطقه ویژه پارس جنوبی، چهارشنبه شب وارد فرودگاه عسلویه شدند و پس از ادای احترام به مقام والای شهدای گمنام در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، در نشستی با مدیران شرکت ملی نفت ایران به رایزنی درباره مهمترین مسائل حوزه نفت و گاز در کشور و استان بوشهر پرداختند.

در این نشست در ابتدا سخاوت اسدی مدیرعامل منطقه اقتصادی انرژی پارس گزارشی از وضعیت اراضی، پتر‌وشیمی‌ها و زیرساخت‌های این منطقه داد و مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس نیز درباره میزان ذخایر گازی و پیشرفت فازهای در دست ساخت پارس جنوبی به نمایندگان مردم در مجلس آمار داد.

همچنین محسن خجسته‌مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در سخنانی شرایط موجود شرکت‌های نفت و گاز کشور و درخواست‌های این شرکت برای قانونگذاری در مجلس برای پیشبرد کار در صنایع نفت و گاز و رسیدگی به کارکنان و کارگران این صنایع مطرح کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر